2012. december 1., szombat

Első próbálkozás.

Hol is kezdjem?Hát talán a legelején.:)
Nekikezdek az első blogom írásának.
Nem biztos,hogy sikerül elsőre amit elképzeltem,de igyekszem átadni annak aki olvassa az elképzeléseimet és a gondolataimat.
Fő témám a körömfestés lenne, valamint egy-két légből jött ötlet történés ami inspirál arra,hogy leírjam azaz oldalra vessem.
Kezdő vagyok még ezen a téren,de saját tapasztalataimat próbálom megosztani majd és más oldalon olvasottakat,remélve,hogy segíthetek ezzel majd másoknak is.

"Itt megjegyezném a többi blogot elnézve lehet nekem lesz szükségem segítségre,mert nagyon sok jó cikket és munkát láttam."

Amit tudni kell ehhez rólam,hogy dm üzletben dolgozom már 13 éve.
Így némi tapasztalatra szert tettem már a vevők elmondásai alapján valamint a termékek ismeretéből kifolyólag.

Na akkor rajta.....

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Én a mondó vagyok, hogy sose félj! :)
    Első sorban ne azért írj, mert jaj muszáj, mindig úgy állj neki, hogy igen én ezt most szeretném. Ha boldogsággal tölt el és inkább hobbi, mint sem teljesítés céljából csinálod, hidd el könnyebb lesz. :)

    Én sok sikert kívánok neked, és üdvözöllek a blogok világában. :)

    VálaszTörlés