2013. január 5., szombat

Valami ami kék...

Nektek mi jut eszetekbe a kékről?
Nekem a hideg,a tél,az este,az ég.. és még sorolhatnám. :)
Most ez ihletett meg.
Az eredmény pedig hát ez lett...:



                                      
Kék körömlakkal kifestettem a körömvégeim és kiemeltem őket a királykék díszítő szállal.


A gyűrűs ujjamra duplán ragasztottam a kék csíkból.
Új szerzeményem amit az internetről rendeltem ez a szép királykék díszítőszál.
Van még belőle több szín is,majd biztos fogtok belőlük ízelítőt látni,mert most ez nagyon inspirál.;)

Felhasznált lakk,valamint a díszítőszál:

                                     
 Lovely 431 lakk+ a kék díszítőszál.

Szerintetek jól sikerült?



3 megjegyzés:

  1. Nekem a kékről jelenleg a tenger, az ég jut az eszembe. Na meg a hideg. :D
    Cuki lett.

    VálaszTörlés