2013. március 24., vasárnap

52 Week Nail Challenge~ 12.minta által

A 12. hét is eljött és vele együtt a kihívás.
Megint az utolsó pillanatban jutottam ide.:(
De az a lényeg,hogy elkészültem.

Az inspiráló minta:





Megjegyzem én kicsit változtattam a színeken.:)
Nem akartam ilyen szürke fekete fehér kombit.
Elég szürke így is az idő mostanában..

A művem:




A blognak és Thimmykének köszönhetően,ismét visszatért a pink,lila mániám.:D
De ez nem baj,csak én azt hittem már elmúlt...:)
 Egész jól sikerült,bár még nem vagyok megelégedve az ecset használatommal.
Még van mit gyakorolnom...

Felhasznált lakkok:


- claire's lila
- Astor 201 sweet lavender
- Rimmel 306 velvet rose



8 megjegyzés:

  1. Nagyon szupi lett! Tetszik ez az astor lakk... =)
    Örülök, hogy nekem is köszönhetően újra nagy lila fan lettél. :D Én imádom, az egyik kedvenc színem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      A dm- ben vettem.
      Egy csomó új szín jött most az astortól.
      Beszereztem 3 darabot,majd lesz róla teszt.:)

      Törlés
  2. Nagyon szép, tetszenek a szinek, amiket választottál :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajszik,aranyosak vagytok!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés