2013. november 3., vasárnap

Szivárvány Körmös Kihívás~9. Színátmenet


Elérkezett a második fordulója is a kihívásnak
és én sajnos megint meg vagyok csúszva..
Még az előző témával is tartozom,de ígérem bepótolom.
De jöjjön a heti téma.

Több színt használtam fel az első fordulóból adott árnyalatokból.



Szám szerint 6 színt variáltam,minden körmömre más színű átmenet került.
A hüvelyk ujjamra megpróbálkoztam az összes színnel,
nem sok sikerrel,inkább paca szerű lett.:)


Balról jobbra a színátmenetek:
citromsárga-narancs,narancs-piros,lila-türkiz,türkiz-kék.


Majd úgy gondoltam kellene minta is rá,így hálós mintát nyomtattam a körmeimre.


A melegebb árnyalatokra zöld a hidegebbekre pedig piros háló került.


A hüvelyk ujjamra pedig fele-fele arányban,bár ez sem sokat segített rajta.:D
Jó színes lett így a manikűr,tényleg szivárványos.


Felhasznált lakkok:

-Manhattan 21G ncitromsárga
-Manhattan 34K narancssárga
-Rimmel lycra pro 327 heart on fire
-Manhattan 67S lila
-Flormar 429 türkiz
-Miss Sporty 515 kék

Nektek,hogy teszik ez a manikűr?
Túl színes vagy még elviselhető?

A többiek munkái:



12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép átmenet , bárcsak én is tudnék ilyen szép átmenetet szivacsos technikával,gyönyörű lett!!

    VálaszTörlés
  2. *-* Tökéletes! A színek az átmenet...szóval minden :D

    VálaszTörlés
  3. nekem a kiujjad tetszik:) a többi is szép de ez a szín kombó most nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! :) A lila-türkiz a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  5. A hálós minta telitalálat volt! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez is meg mán megint nagyon fain lett, a betyármindenit! :) Háló nélkül is, hálóval is, miegymás!

    VálaszTörlés