2014. április 16., szerda

Moyra 934. ~ Caroline TESZT



Ez a lakk az utolsó a Moyrától kapott Gel Look  lakkok közül.


Nagyon elégedett vagyok mindegyik lakkal amit teszteltem
és ezt elfogultság nélkül mondom.
Tényleg nagyon könnyű volt festeni velük.
Két rétegben fednek és aránylag gyorsan,szép fényesre száradnak.

De nézzétek a mostani lakkot,ami igen sötét lila lakk,
már már feketének tűnik árnyékosabb fényviszonyok között,
Nekem nagyon tetszik a színe,jó kis sötét tónusú lakk.










Díszítést is kapott a lakk,szokásomhoz híven.
A Flormar Mirror arany lakkját használtam a nyomdamintához,
amit a Moyou Pro 9. lemezemről választottam.
Valamint a virágmintának a közepébe követ is tettem.
Nézzétek..










Nektek tetszik ez a szín a Gel Look kollekcióból?




9 megjegyzés:

  1. Ez egész egyszerűen elképesztő!!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy ennyire tetszik!:)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Üvegben nem látszott,hogy ilyen csodás lesz!
      Tényleg nagyon szép,néha kék,néha lilás árnyalata van. :)

      Törlés
  3. Nyomdával csodálatos, bár magában is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű árnyalat, nagyon tetszik a díszítés is :))

    VálaszTörlés
  5. fúúú, nagyon szép lett :))

    VálaszTörlés