2014. május 6., kedd

33 DC ~ 4.Tribal


A negyedik téma a Tribal,azaz törzsi mintás manikűr.


Én erre a témára egy színes manit képzeltem el.
Fehér lakkot festettem alapnak egy rétegben a körmeimre,
majd az egész körmömet akril festékkel díszítettem.
Narancssárga,mustár és kék színeket használtam.
Valamint fekete akril díszítő lakkal festettem meg a mintákat.
Végül az egészre fedőlakk került.










Felhasznált festékek:

-Akril festékek- narancssárga,mustár,kék
-Crystal Nails fekete díszítő akril

Az akril festékeket ITT a Born Pretty oldalról rendeltem.

A többiek munkái:



20 megjegyzés:

  1. ahhoz képest....ez fantasztikus lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Igen ahhoz képest,hogy nem kedvelem igazán ezt a mintát én sem.:)

      Törlés
  2. Még sosem használtam akrilt. Nagyon nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) Én nagyon szeretem az akrilt,sokkal könnyebb vele mintákat festeni.:)

      Törlés
  3. Nagyon szupi lett, imádom a színeit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök,hogy tetszenek a színek!:)

      Törlés