2014. szeptember 2., kedd

Born Pretty- Nail stamp QA86. TESZT


Ma elhoztam nektek a másik nyomdalemezt amit,
a Born Pretty küldött nekem tesztelésre.


Most fehér lakkot festettem a körmeimre alapnak 
és a color club holo lakkjával nyomdáztam rá.
Úgy gondoltam így tudom legjobban megmutatni nektek,
hogy milyen jól nyomdázhatóak a minták  lemezről.

Nagyon jól kirajzolódnak a szívecskék és szerintem még jól is mutat
a fehér alapon a lilával.



















A felhasznál lakkok:
-Zoya - Purity
-Color club - 999. Eternal Beauty

A nyomdalemez:

Ha tetszik nektek ez a lemez innen tudjátok megrendelni:


Valamint itt a Born Pretty Store oldalon nagyon sok körömdíszítő
elemet vásárolhattok még.


Ha szeretnétek 10% kedvezményt  vásárlás végösszegéből,
használjátok az AOB10 kódot! ;)

Én nagyon megvagyok elégedve ezekkel az új nyomdalemezekkel.
Tényleg nagyon jól lehet használni őket.


8 megjegyzés:

  1. Tényleg jó ez a lemez, milyen vékonyak a minták!! Annyira nem jön át a képen a holos minta, de nagyon szép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tényleg jó ez a lemez.
      Igazából nem az volt a célom,hogy látszódjon a holo a mintában,hanem,hogy megmutassam ezzel a lakkal is működik a lemez:)

      Törlés
  2. a lemez nekem is tetszik,sajnos a holos mintát én sem igazán látom. ettől független jó lett a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)
      Tényleg nem látszik a holo minta,de azt szerettem volna inkább megmutatni,hogy ezzel a lakkal is működik a lemez.:)

      Törlés
  3. Nagyon szép, visszafogott kis manikűr lett!
    A lemezt nézegetem egy ideje, valamikro megrendelem majd (de most a pénzem Cici&Sisi lemezekre költöttem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg visszafogott,néha ilyen is kell!:)
      Ne is mond a múlt hónapban én is jól kiköltekeztem.:)
      De kell a második C&S lemez készlet,úgyhogy spórolás van most lakkok terén.:)

      Törlés
  4. Nagyon kis visszafogott manikűr lett, de nekem pont ezért tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen elég kis visszafogottra sikerült,de ilyen is kell.:)

      Törlés