2014. november 10., hétfő

ManiCute - Parfüm

Mai témánk a Parfüm.


Talán úgy tűnik nem aktuális ez a téma,de szerintem igen.
Ha arra gondolok,hogy én ilyenkor szoktam illatot váltani.
Tavasszal és nyáron jobban szeretem a frissebb,könnyebb illatokat.
Ősszel pedig áttérek egy fűszeresebb erősebb illatra,
amit egész tél végéig szoktam használni.

Igen gondolkodóba estem,vajon mit lehet erre a témára készíteni.
Majd eszembe jutott,hogy sok szép dekoratív parfümös üveg van.
Úgy gondoltam ezt fogom megjeleníteni a körmeimen.

Ezt a parfümöt választottam a manikűrömhöz.

A körmeimre először piros lakkot festettem.



Picit csalódott vagyok,mert ezt a Zoya Livingston lakkot most használom először
és sajnos két rétegnél is átlátszanak a körömvégeim.
A parfüm mintájára átmenetet készítettem a körmöm
egy harmadára fekete lakkal.




Nézzétek el,de a mutató ujjamról nem tudtam leszedni teljesen a lakkot.:(
Bármennyire próbálkoztam csak nem jött ki,
még szappanos víz is sorra került.

De témánál maradva,végül jött a díszítés amit két körmömre
készítettem el.
Ezüst rózsát nyomdáztam a gyűrűs és a hüvelyk ujjamra.






Egymás mellé tettem nektek a képet,
így láthatjátok sikerült-e elérnem a hasonlóságot.


Szerintem elég jól sikerült. :)

Felhasznált lakkok:
-Zoya - Livingston
-Golden Rose Rich color - 35.

A mintához használt lemez:
-Pueen ENCORE - 3a paletta

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!


A többiek munkái:






24 megjegyzés:

  1. Méghogy jóóól? Tökéletesen sikerült!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, pont olyan mint az üveg: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Akkor sikerült majdnem lemásolnom.:)

      Törlés
  3. Állati szép lett, és nagyon dögös!

    VálaszTörlés
  4. Wow, nagyon elkaptad az üveg mintáját, tényleg tökéletes páros! :)

    VálaszTörlés
  5. De jó lett, pont olyan a minta, mint az üveg :) Biztos aki használja ezt a parfümöt, felismeri a maniról az üveget :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Hát az lehet,bár nem lett tökéletes,de azért hasonlít.

      Törlés
  6. Hű, ezt nagyon eltaláltad, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Szépen átadja az üveget. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon izgalmas és érdekes lett a végeredmény! :)

    VálaszTörlés