2015. szeptember 11., péntek

Moyra - Stamping plates bemutató

Én sem tudtam ellenállni és meg kellett vennem pár kiszemelt Moyra lemezt.


Pontosabban négy lemezt választottam magamnak.

A 01.Globetrotter , 02.Fabric texture , 05.Vintage , 14.Moments

A lemezek szerintem szépen kidolgozottak.
Vannak közöttük nagyon hasonlóak más lemez mintáihoz képest és teljesen egyediek is.
Ezért nagyon nehéz volt választanom.
Főleg azt próbáltam szem előtt tartani,hogy olyan mintákat válasszak magamnak,
amik nincsenek még a birtokomban.:)

A lemezek hátulja fehér fényes papírral van bevonva
és Moyra feliratok ismétlődnek rajta valamint a logo.
Sajnálom,hogy keretet nem kapott,de szerencsére nem vágtam el a kezem,
de óvatosnak kell lenni,mert nem nagyon eldolgozott a széle.



Egyenként a lemezek.


Ezen a lemezen főleg a térképes minta a különböző országokra jellemző
nevezetességek a japán és az egyiptomi minták tetszenek.

01.Globetrotter


Ezt a lemezt azért választottam,mert ilyen textura mintáim nem nagyon vannak.

02.Fabric texture


Ez az ötös számú lemez azért fogott meg,mert sok különböző minta
található meg rajta,a madárkás és a horgony minták különösen tetszenek.

05.Vintage

Végül az utolsó lemez amit megvettem azért tetszik,mert nagyon szépen kidolgozottak
az állat minták rajta,nem az a sima árnyékos minta,
inkább egy rajzhoz,vagy festményhez hasonlóak.

14.Moments


Összehasonlítottam a lemezen lévő mintákat más lemezeken lévőkkel,
amik nekem is megvannak,mert első ránézésre igen nagynak tűnnek a minták.

Félek egy két mintával sajnos nem tudok majd mit kezdeni,
mert nem fér majd rá a körmömre teljes egészében,
de bízom benne,hogy leszek annyira kreatív,hogy ki fogok találni valami
megoldást,hogy milyen manikat készítsek el velük.

Első kőrben a Cici&Sisi palettával hasonlítottam össze a lemezt.
A textúra mintákat választottam erre a célra,mivel azon látszik legjobban a méret.

A lemezek teljesen egyforma méretűek,viszont a Moyra mintái jóval nagyobbak.
Egymás mellé téve bekereteztem őket,hogy jobban látható legyen.





Moyra - Cici&Sisi


A következő lemez a Moyou XL lemeze.
Itt is láthatóan nagyobbak a Moyra mintái.





Moyra - Moyou XL

A Moyou normál méretű mintáival is összehasonlítottam.
Majdnem kétszer akkorák a minták.




Moyra - Moyou

A Born Pretty lemezeket is összehasonlítottam vele.
Először egy nagy méretű mintás lemezt választottam,
amin xl és annál nagyobb méretű minta is található.
Az xl minta szinte egyforma a Moyou lemezével a másik Born minta jóval nagyobb.




Moyra - Born Pretty xl

Végül egy normál méretű mintás Born Pretty lemez amit még megnéztem.
Itt szintén jól látható a különbség,hogy a Moyra mennyivel nagyobb.




Moyra - Born Pretty


A különböző motívumokat nem tudtam így összehasonlítani,
mivel minden márkánál található kisebb és nagyobb minta is a lemezeken.

Itt az egyik körmömet fotóztam le a minták mellett,
hogy látható legyen milyen méretűek a minták.
 Nem lettek valami élesek a képek,mert sajnos elég távolról fotóztam 
és megvágva picit szétesett a kép.
Nézzétek el most ezt nekem,nem volt már energiám újabb képeket készíteni.

01.Globetrotter


05.Vintage


14.Moments


Összességében a lemezek kidolgozottsága és a minták nagyon tetszenek.
Jobban kedvelném,ha valamivel kisebbek lennének a minták,
de nagyon remélem,hogy találok valami megoldást erre a problémára.

A lemez működéséről még nem tudok nyilatkozni,hétvégére tervezem a tesztelésüket,
Ígérem arról is fogok bejegyzést készíteni nektek majd.:)

Nektek mi a véleményetek a lemezekről a látottak alapján?



29 megjegyzés:

  1. Bukta nálam 😐
    Sajnos nagyok a minták. Kár 😐

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon nagy minták :( Én is bánom,hogy nem kisebbek,de valamit csak kezdek majd vele...

      Törlés
  2. A Moyrashopban már szemeztem velük, sőt... :)
    Örök hálám a gyors, naprakész tesztedért, és hogy nem vártál vele a konkrét próba napjáig, ugyanis megmentettél egy jó nagy csalódástól, nekem is túl nagyok a minták, pont azok, amiért leginkább odavoltam! :(

    Kíváncsian várom, mit hozol össze velük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen arra én is kíváncsi leszek... Igazán nincs mit. Gondoltam,hogy sokaknak hasznos lesz az összehasonlítás,így eltudják dönteni,hogy szeretnék-e a lemezeket. :)

      Törlés
  3. Épp ma tettem a kosárba egy lemezt, de köszönet az összehasonlításnak, sajnos nem jön szóba a vétel. Túl nagyok a minták....Nekem még a Moyou XL is mintái is nagyok. Pedig tetszenek ezek a lemezek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszenek a lemezek. De boltban nem is figyeltem mekkorák a minták,csak azt nézegettem melyik tetszik:( Nehéz lesz valamit összehozni vele,mert nem fér fel egészben a körmeimre.:(

      Törlés
  4. Én is azt hittem, hogy jók lesznek a méretek, de ezek nagyon nagyok. :OOO Majd élőben mindenképp megnézem, de netről tuti, hogy nem rendelnék. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még élőben sem tűnt fel először,ugye nem volt összehasonlítási alap,meg a mintákat néztem nem a méretet..:(

      Törlés
  5. Uhh, ez még nekem is nagy! Pedig nekem kifejezetten széles a körömágyam és hosszúak is a körmeim...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos igen,nagyon nagyok a minták..:( Pedig nagyon szépen kidolgozottak.

      Törlés
  6. Na ez meglepett. Mert a Moyou xl-es minták a brutál hosszú körmömre is bőven elegek...de ez.
    Hm. A pulcsis mintás mondjuk ennek ellenére kihasználható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a teli mintáknál nem olyan nagy gond... de a motívumoknál nem olyan jó,hogy csak egy része fér fel a körömre..:(

      Törlés
  7. Az volt egy bloggernél a válasz, hogy ezek műkörmökre készültek. Hát nem tudom, azért akinek műkörme van, annak sem méteres. Sajnálom, mert amikor meghallottam, hogy lesznek Moyra lemezek, venni akartam, de aztán láttam, hogy ami tetszik, olyan lemezem már van más márkától. Ha meg nagy, nekem annyira az nem jó, a MoYou kis mintái pont elegek a körmömre, pedig tényleg nagyon ívesek a körmeim. Tudom, irtóra elterjedt a zselés köröm, de azért gondolhatnának az otthoni felhasználókra is legközelebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is ezt olvastam, hogy műkörmösöknek kívánták bemutatni a lemezeket és beleépíteni a díszítési rutinjukba. :/

      Törlés
    2. Már utólag én is olvastam erről,de szerencsére azért van olyan minta is rajta ami ráfér a körmömre.

      Törlés
  8. Az én szemem is felcsillant, amikor meghallottam, hogy lesznek Moyra lemezek, de amikor kiderült, hogy milyen óriásiak a minták, letettem róla.
    Sajnálom, hogy csak az óriási műkörmöt viselőkre gondoltak, de rengeteg lemez kapható máshol, majd elleszek azokkal :)
    Ettől függetlenül kíváncsi vagyok, hogy oldod meg a méretproblémát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már alakulgatnak az ötleteim. Majd készítek is vele manikat.:) Szerencsére vannak azért olyan minták is amik passzolnak.:)

      Törlés
  9. Én szerencsére a Fabric Texture-t vettem meg. Annál a legjobban elviselhető ez a nagy méret, de sajnos nekem két minta hibás is. Egy-egy pötty van benne, és az egyiknél sajnos nem lehet mit kezdeni vele. :/ Én netről rendeltem. Én is olvastam ezt a műköröm dolgot, de szélességre egy műköröm sem nagyobb, mint egy természetes. A hosszal nekem nincs problémám, most mértem meg a hüvelykujjamon kicsit több, mint 2 cm a köröm. (-: Viszont a többi motívomnál csak most gondoltam bele ebbe az összehasonlítás által, hogy nem igazán használható.......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem nagyon értem ezt a műkörmös dolgot,mert azért szerintem van itt olyan minta ami nem passzol,mert extrém hosszú és széles műköröm is kellene hozzá.
      Sajnálom,hogy hibás lemezt kaptál,szerintem próbálj meg reklamálni,biztos kicserélik.:)

      Törlés
  10. Sziasztok!

    Youtube-os barangolásaim során bukkantam eme videóra: https://www.youtube.com/watch?v=1bgoZFHDZAU
    Szerintem hasznos lehet, bár azt nem tudom mennyire kivitelezhető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi az ötletet,ezt a technikát én is ismerem,csak az a gond vele,hogy deformálódik a minta is.
      Nem lesznek arányosak a minták. pl. torzul az arc vagy nem lesz egyenes a vonal.

      Törlés
  11. Kár értük... Mondjuk a pulcsis mintásnál és a "vintázsosnál" annyira nem gáz, mert azok egész körmös minták, de azért sajnálom, hogy így elmérték... :/ Azon a kettőn én még gondolkodom, ennek ellenére. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem neked nem lennének nagyon nagyok a minták,mert szép hosszú a körömházad.:)

      Törlés
  12. A Fabric texture a pulcsis-karácsonyis minták miatt nagyon tetszik! Viszont a hatalmas méret miatt mindenképpen élőben fogok utánanézni a dolognak, remélem ennél a mintánál ez tényleg nem fog annyira számítani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pulcsis karácsonyos minta nekem sajnos nem fér fel egyben a körmeimre.:(
      Bár most elég rövidkék lettek...

      Törlés
  13. Szerintem nagyon jól működnek a minták. Ha megnézitek az FB oldalukat, folyamatosan tesznek fel képeket nyomdás körmökről, és főleg rövid körmöket. Nagyon szépek. Sokkal kidolgozattabbak a mintáik, mint más lemezeken. Gyönyörűen kijönnek a vékony vonalak is. És minták részleteit nagyon jól lehet használni. Nagyon nem értem a problémát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze semmi baj nincs a mintákkal,szépen kidolgozottak és nagyon jól működnek,én is kipróbáltam már őket.:)
      Ha elolvastad a hozzászólásokat,láthatod,hogy csak azt nehezményezzük,hogy vannak minták amik elég nagyok és nem férnek fel egyben a körömre.
      Mert vannak minták amik jobban mutatnának egyben,mint részletekben.
      De a lemezekkel semmi probléma nincs. :)

      Törlés
  14. Not all women with long nails are artificial. My natural nail when short are 1.7 cm long so Moyou XL just barely fits my nails if I have any natural free edge.. I am excited that a maker is making images for women who have their nails long....mine nails are 2.7 cm long naturally. You can easily use a marshmallow stamping head to shrink those images like I do to enlarge almost every other plate I own. People with small nail beds have had the cream of the crop when it comes to plates....me not so much.

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés