2016. január 8., péntek

Cirque colors-Boudoir & A-England-Cathy


Most ismét egy double stampin technikával készült manit készítettem.


A Cirque Boudoir és az A-England Caty lakkokat használtam a manikűr elkészítéséhez.
A gyűrűs és a középső ujjamra került a minta,
 amihez a Boudoir és az AE Bridal veil lakkokat használtam.





Ez az első Cirque lakkom és nagyon elégedett vagyok vele.
Csodás holo lakk,ami két rétegben szépen fed és gyorsan szárad.
Reményeim szerint nem ez lesz az egyetlen lakkom ebből a márkából,
van még pár kiszemelt lakkom a választékból.:)
Az A-England lakkokat nagyon szeretem ez a lakk sem okozott csalódást.

Mintát a Born Pretty BPL013 lemezéről választottam,
amit ITT találtok meg,ha esetleg szeretnétek megvásárolni.

Az elkészült manikűröm ilyen lett.
Nagyon tetszett magamon.














Remélem nektek is tetszik a manikűr amit készítettem.:)



12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mani. Cathy nálam is sokszor előkerül, most is az van rajtam :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, ez a nyomdázás különösen feldobja :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a Cirque fantasztikus.Én is kinéztem magamnak amikor rendeltem,de pont nem volt készleten :D Ilyen a formám.
    Nyomdázás is csodaszép lett,nem is tudtam,hogy a Bridal veil ilyen szép nyomdázva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban csodás a Cirque.:) Örülök,hogy tetszik neked a mani.:) Igen jól lehet vele nyomdázni,de lehet nekem azért lett ilyen,mert már kicsit be van sűrűsödve.:)

      Törlés
  4. Nagyon szép, a Cathyt én is meg akartam venni, de addig gondolkodtam, míg elfogyott a naillandnál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen.:) Biztos lesz majd megint készleten.:)

      Törlés
  5. Nagyon szépek a lakkok és a manikűr is. :)

    VálaszTörlés
  6. Csodálatosan szép manikűr, minden apró részletében tökéletes! :)

    VálaszTörlés