2016. május 22., vasárnap

Cicás manikűr

Hosszabb kihagyás után,most egy cicás manit mutatok meg nektek.


Kicsit összejöttek az események nálam,főleg munka terén ezért nem nagyon volt időm
bejegyzéseket írni,manikat készíteni.

Ezt a manikűrt is régebben készítettem már,aki Instagramon követ már láthatta.
Most jutottam el odáig,hogy itt is megmutassam nektek.

Kék és ezüst holo lakkal készítettem el az alapot,
amihez a radiál gradient technikát alkalmaztam.

A ColourAlike 512. kék és a Sinner Lady lakkokat használtam.

Áginál láttam ezt a technikát és már rég ki akartam próbálni.

Nagyon tetszik,mert olyan mintha ragyogna a lakkozás középpontja.
Az én verzióm ilyen lett.








Majd az elkészült alapra ezekről a Moyou lemezekről választottam ki a mintákat.



Fekete Konad lakkot és a Born Pretty Purple Clear Jelly Stampert 
használtam a díszítéshez.

Először a betűket nyomdáztam a körmeimre,majd jöttek a cicák.
Ilyen lett az elkészült manikűröm.










Remélem tetszik nektek az a manikűr. :)
Ti szeretitek a cicás motívumokat a körmeiteken?


6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! (-: Szuperül eltaláltad az egészet, annyira jól összeegyeztetted a cicákat a betűkkel! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök,hogy tetszik!:)

      Törlés
  2. Jajjj valami fantasztikus lett!A szinek a minta,minden!!!Nagyon jo ez a cicas paletta,tuti a manikur Meninek is tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) Örülök,hogy tetszik! Menike is megcsodálta,főleg mikor nyomdáztam. :D

      Törlés
  3. Hogy nem írtam ide, pedig kétszer is megnéztem a bejegyzést, annyira aranyos ez a manikűr, nagyon tetszik benne minden, a színek, a minták és a cicák :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves tőled! Örülök,hogy tetszik.Köszönöm szépen!:)

      Törlés