2016. augusztus 19., péntek

Új S.he lakkok

Tudom erre,most nem sokan kapják fel a fejüket,
mert sokak nincsenek megelégedve a lakkok minőségével.


Most teljesen megújult a dm üzletekben a S.he körömlakkok kínálata.
Kívül-belüli megújulásról van szó.

Tehát nem csak a csomagolás,hanem a lakk összetétele is megváltozott.

Így néz ki az új kínálat az állványban.


Elnézést a nem túl szép fotókért,de mobillal fényképeztem.

Négy új típusa van a lakkoknak.
Amik szerintem igen elegáns,ezüst kupakos kocka üvegeket kaptak.

A felső sorban balról 24 db Gel-like'n ultra stay lakk sorakozik.
Melyek 10 ml tartalommal jelenleg 699 forintba kerülnek.

Majd mellettük alap,fedő,erősítő és körömfehérítő lakkok találhatóak.
Ezeknek az áruk 899 forint.Szinén 10 ml tartalommal.



**********

Még mindig a bal szélen lefelé haladva a Perfect nudes termékek következnek.

Különböző árnyalatu nude lakkok,amik között vannak enyhén csillámosak is,
ami egy sejtelmes fényt ad a lakknak,de csak szolidan.
Ezek a termékeknek is 10 ml tartalmúak és 699 forint az áruk.



**********

Még lejjebb haladva Perfect metalics lakkok következnek.

Ezek között vannak metál hatású,duokróm és szatén fényű lakkok is.
Szintén 10 ml és 699 forint.



**********

Az állvány közepén egy Quick'n crazy fantázia nevű lakkcsoport található.
Krém finisű vidám színes lakkok ezek.
Kisebb kiszerelésben mint a többi eddig említett lakkok.
Ezek 6 ml tartalmúak és 549 forintba kerülnek.



**********

Az állvány jobb oldalán lefelé haladva körömápolók és egyéb kiegészítők vannak.
Francia manikűr lakkok,valamint körömerősítő és körömápoló olajok.
A francia lakkok is 699 forint és 10 ml valamint az olajok 899 forint /10 ml.




**********

Végül pedig a különböző eszközök díszítéshez és körömápoláshoz.
Vékony ecsetes fehérítő lakk francia manikűrhöz 699 .- körömdíszítő toll 899.-
francia manikűr ceruza 999.- körömfehérítő ceruza 599.-
és a régi stiftes javító,köröm olaj,és körömbőr eltávolító
kiegészült két körömápoló stifttel.Ezek 899-1199 forintért kaphatóak.



Ennyi lenne a beszámolóm az új termékekről.
Ha felkeltette az érdeklődéseket,szerintem egy próbát megér.

Itt a dm oldalán is olvashattok a termékekről:


Én mind a négy típusú lakkból vettem,mert kíváncsi vagyok a változásra,
ami remélem pozitív lesz.

Ezeket a lakkokat választottam.


gel-like'n 390,  perfect nudes 060,  perfect metalics 110,  quick'n crazy 710.

Mindenképp lesz bejegyzés róla,de szeretném valóban letesztelni őket,nem csak felkenni.

Első kíváncsiságomtól hajtva kipróbáltam mind a négy lakkot egy egy körmömön.
Nekem már egy rétegben tetszett amit láttam és az ecsete is szuper!

Lekerekített és nem kemény én nagyon jól tudtam vele festeni.
Ez már plusz pont nálam ezeknek a lakkoknak.

Melyik lakkra lennétek leginkább kíváncsiak első körben?



8 megjegyzés:

  1. Hú, ez izgalmasan hangzik! :)
    Nézegettem is, hogy nálunk jó egy hónapja egyáltalán nem töltögették a S-He állványokat, ezek szerint ez az oka!
    De jó, örülök az újításnak és a pozitív tapasztalatnak, mert bizony én sem voltam odáig a márka lakkjaiért, főleg a béna ecset és az idétlen keskeny üvegcse lombozott le. Ha megfeszültem se tudtam szépen lakkozni a fogpiszkálóvékony, merev, hengeres ecsettel.

    Nagyon várom a kollekciót, köszi, hogy írtál róluk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jó,hogy megújultak a lakkok. Tényleg első gyors próba alapján szerintem ígéretesek.De majd mindenképp tesztelni is fogom,mennyire tartósak.Nekem az előző lakkok sajnos nem sokáig maradtak a körmeimen,pedig volt egy pár szín ami nagyon tetszett.

      Törlés
  2. Én leginkább az ezüstös színűre volnék kíváncsi. (-: Sajnos nálam sem voltak tartósak a régi S-he lakkok. A hosszú üveg + vékony ecset miatt elég nehezen kezelhetőek is voltak, legalábbis nálam.. Remélem, előnyükre változnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont arra gondoltam,hogy azzal kezdem,csak picit csúszik a teszt,mert elég rövidek lettek a körmeim,kettő is betört. Rövid körmön,azért nem olyan látványos,meg szerintem jobban fenn is maradnak a lakkok rajta,kevesebb külső hatásnak vannak kitéve szerintem.

      Törlés
  3. A lökött régi dizájnt nem sírom vissza, de beltartalomra nekem beváltak a S-he lakkok, tartósak is, csak mindig drágállottam őket, akciósan vettem most 5 db-ot, mert leárazták a készletet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem volt különösebb gondom,de előfordult sűrűbben,hogy felpattogtak.
      Viszont a gel-like verzió szuper volt szerintem.

      Törlés
  4. A kék és a nude érdekel elsőként.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az ezüstöt a kékkel fogom tesztelni,mert ezt már elterveztem.Illenek egymáshoz.:) A nude is izgat.Érdekes,picit csillámos.Nekem tetszik.:)

      Törlés