2013. január 8., kedd

Szomorúság...





Nem tudtam elmenni a napokban olvasottakon szó nélkül.:(

Sajnálattal olvasom egy-két blogon a  "lopásokat".
Na bolti lopásról én sokat tudnék mesélni,de ugyebár itt most nem ez a téma.

Mivel kezdő blogoló vagyok remélem én nem követtem el semmilyen hibát!
Most itt felhívom a figyelmét aki ilyet észlel nálam nyugodtan szóljon sőt felszólítom,hogy szóljon nekem,mert nem szándékosan teszem és korrekt ember lévén nem szeretnék senkit megbántani.

Lehet egy két formátum hasonlít valamelyik bloghoz,de még nem igazán forrta ki magát az oldalamon az a stílus ami igazán tetszene és megfelelő lenne számomra azaz elnyerné teljesen a tetszésemet.
Igyekszem,de viszont a blog felület kezelése is elég új még számomra és van elképzelésem,de tudás híján nem mindig jön össze megalkotnom amit szeretnék.

Mondjuk képet soha és kivágott írást sem használnék.
/remélem a leszedett körömlakk kép ami a "52 week Nail Challenge" bejegyzésemnél szerepel nem annak számít./De ha nem így van akkor szóljatok nyugodtan én csak dekorációnak szántam.

Itt megszeretném kérni aki olvassa ezt és tapasztaltabb nálam,ha van kedve írja meg,hogyha kérhetnék egy két dologban segítséget tőle.

Köszönöm,hogy olvastátok és tényleg nyugodtan írjatok,ha valami gond lenne az oldalammal.
Őszintén mondom félek nehogy megbántsak valakit akaratomon kívül,mert tényleg nem ez a szándékom!
Jó lenne itt barátokat találni,mert igazán nyitott és vidám ember vagyok.:)





4 megjegyzés:

  1. Nem mondom, hogy én marha profi vagyok a blogger kezelésében, de ha kell szívesen segítek, írj nyugodtan. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó nagyon szépen köszönöm:)Nagyon kedves tőled!

      Törlés
  2. Én azt tanácsolom, hogy ha valakinek a munkája tetszik, és szeretnéd ki tenni, kérd el tőle, és ha megkapod rá az engedélyt, tedd ki a forrást is, hogy kitől! :)
    Ezzel el kerülheted azt a jelzőt, hogy ,,lopsz" :)

    VálaszTörlés