2013. február 24., vasárnap

Heti kedvenc

Hóvirág

A tavasz hírnöke.
Mivel már nagyon várom a tavaszt,
örülök,hogy itt- ott már megjelentek a hóvirágok.:)

"A hóvirágok Magyarország területén védettséget élveznek, letépésük bírságot von maguk után."
                                                                                                            /idézve a Wikipédából /






Régen nagyon sok hóvirágot gyűjtöttem anyukámnak,
nagymamámnak.
A kedvenc viráguk volt nekik is.
De a mióta védett virág lett,csak gyönyörködöm bennük.:)

Ti szeretitek a hóvirágot? 




6 megjegyzés:

  1. Én is pont múlt héten néztem, hogy már nyilnak a hóvirágok.. Pedig még csak most volt karácsony :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,nagyon gyorsan telik az idő.Csak a tavasz jönne már...:)

      Törlés
  2. A munkahelyem ekrtjében kb. két hete bújtak ki, múlt héten már bimbósak voltak, remélem, nemsokára kinyílnak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pont ma láttam itt ahol lakom,ami félig ki nyílt már,hogy jobb idő lett.:)

      Törlés
  3. az utolsó kép meseszép *-*

    VálaszTörlés