2013. augusztus 7., szerda

Hétköznapi Körmös Kihívás~12. Tenger inspirált


Ez a múltheti kihívás lenne,de a nagy hőség miatt nem volt
energiám egy manikűrt se készíteni.

De erőt vettem magamon és újra itt vagyok a bejegyzésekkel. :)




Fehér,világos és sötétebb kék lakkokat használtam alapnak.



Színátmenetet készítettem a három színből.



Majd erre jött a csillámos kék díszítés.
Fehérrel a habokat és a sötétedő kékkel a tenger mélységét
próbáltam illusztrálni a csillámok pedig a tenger csillogását idézné.


Közelebbi kép.



Felhasznált lakkok:

-s.he 115.fehér
-essence colour&go 127. I love bad boys
-essence twins 03. bonnie
- H&M díszítő csillámos kék lakk

Szerintetek sikerült a tengert illusztrálnom valamennyire?
Ti szeretitek a színátmenetes manikat?





12. Tenger inspirált

12 megjegyzés:

  1. Csodálatos *.* szerintem sikerült a feladat :) nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. húú nagyon klassz lett!!! :)

    VálaszTörlés
  3. szuper a szin.kiváncsi lennék mennyire jó ez a fehér lakk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:) Hát a lakk nem a legszuperebb,de mivel egyenlőre ez a lakkom van fehérben ezt használom:)
      Amúgy két rétegben elég jó,csak picit sűrűbb az állaga és nehéz vele szépen festeni.

      Törlés
  4. Abszolút sikerült teljesíteni a feladatot, gyönyörű lett az átmenet, és az egész kivitelezés. Szuper ötlet. A S-he fehér lakkját látom,hogy sokszor használod. Én is kíváncsi lennék rá, jó lenne ha írnál róla külön. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,kedves vagy.
      Előzőleg írtam,csak ez a fehér lakkom van,eddig még nem tudtam eldönteni milyet vegyek.A többi blogon sincs sok jó vélemény a fehér lakkokról.
      Majd mutatok róla tesztet hamarosan.:)

      Törlés
  5. szép lett nagyon ^^

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Angel, ez gyönyörű lett! legalább annyira tetszik, mint a pipacsos manikűröd! *.*

    VálaszTörlés