2014. augusztus 8., péntek

Új szerzeményeim


Nagyon régen jelentkeztem már hasonló bejegyzéssel.


Vásárolgattam eddig is ezt-azt,de csak facebook vagy instagram
oldalon tettem ki képeket.

Most kicsit rendhagyóbb vásárolgatásom volt,
mivel közeleg a születésnapom.
Úgy gondoltam meglepem magam pár drágább árfekvésű lakkal,
mivel ezeket ritkábban veszek magamnak.

A környezetemben is tudják,hogy lakkfüggő vagyok,
ezért megbíztak vegyek magamnak lakkokat  és ez lesz majd az ajándékom tőlük.
Nem kellett sokat unszolni.;)

Ezeket a lakkokat szereztem be.

a england 

-Sliping place
-Saint George








Régi nagy álmom volt,hogy beszerezzek egy-két darabot az a england lakkokból.
Most ezek jöttek velem haza a nailland pultjáról.
Nehéz volt dönteni nagyon.:)


Sally Hansen

-Blush Over Hue 590.
-Starcrossed 854.
-So-nata Problem 855.














Sally Hansen lakkom már van és meg vagyok elégedve velük.
Most két díszítő lakkot és egy sötétkék krémfinisű lakkot választottam magamnak.
Ezeket a dm-ben vásároltam meg.


Max Factor Gel Shine

-Sparkling Berry 55.







Max Factor lakom csak egy mini pink van a normál szériából.
Nemrég jelentek meg ezek a Gel Shine lakkok a dm-ben.
Gondoltam kipróbálom mit tud.;)


Érzésem szerint még vissza megyek a naillandba.
Ágival /Mdolla's nails/ beszéltük kellene Zoya is,ha már ilyen bőkezű a családom és a környezetem. :D

Nektek melyik lakk tetszik leginkább?
Melyiket szeretnétek előbb látni bejegyzésben itt a blogon?



17 megjegyzés:

  1. Nem is tudom melyikre lennék leginkább kíváncsi, talán a Sleeping palace lakkra, majd a Max Factorra, utána pedig szépen sorban a többire :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,mindenképp igyekszem megmutatni majd őket!:)

      Törlés
  2. Englaaaand! Alig vártam hogy legyen Neked is. Ám ha tetszik valami de bizonytalan vagy, tali aztán kipróbálhatod: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen én sem tudtam ellenállni végül.:) Köszi majd élek az ajánlatoddal.:)

      Törlés
  3. nekem mind tetszik.szerintem nagyon jókat vásároltál,a sleeping palace volt az egyik legjöbb döntés.
    Zoya között is nézz szét,nem fogod megbánni,de ezt már megbeszéltük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,igen már sikerült is választanom a zoya lakkokból is.:)

      Törlés
  4. Sally Hanseneket nem láttam még felkenve, engem az érdekel legjobban. Nagyon szép mind!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:) Lesz majd bejegyzés belőlük.:)

      Törlés
  5. Gyönyörű ,főleg a Max Factor♥ x
    Bianka

    VálaszTörlés
  6. ahw *-* mennyi gyönyörűség, várom már a manijaidat velük :)

    VálaszTörlés
  7. Ó jajj gyönyörű mindegyik! :)

    VálaszTörlés
  8. Örülök,hogy tetszenek neked is! :)

    VálaszTörlés
  9. A Blush Over Hue naaagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés