2014. december 15., hétfő

Hangolódás az ünnepekre.

Én is kedvet kaptam az ünnepi manikűrök készítéséhez.


Talán már itt is az ideje,mert bármerre nézek,bármilyen oldalra tévedek,
mindenhol ilyen manikűröket látok többségében.
Valamint alig egy hét van már csak karácsonyig.

Szóval elkezdtem gyártani őket.
Most egy piros fehér színekben domináló 
és arany csillámos manit hoztam nektek,

Két ujjamra fehér a többire pedig piros lakk került.



Nagyon megszerettem a MaxFactor lakkokat.
Ezzel a két színnel is nagyon elégedett vagyok.
Mindkettő két rétegben tökéletesen fed és nagyon szépen terül a körmökön.

A lakkokra csillámos lakkok is kerültek,
A Flormar Genius Glitter lakkja a gyűrűs és a hüvelyk ujjamra,
a többire pedig China Glaze Golden Enchantment fedője,
amire szántam a nyomda mintát is,mert alapnak pont megfelelő.
Nem túl hivalkodó,de mégis szépen csillog,





Itt már a mintával láthatjátok a manikűrt és egyben ez a végkifejlet is. :)












Felhasznált lakkok:
-Max Factor Glossfinity - 10.snow white
-Max Factor Glossfinity - 110.red passion
-Flormar Genius Glitter - Roll the whell
A minta alatti csillámos fedőlakk: China Glaze - Golden Enchantment
A minta piros és fehér Kond nyomdázó lakkal készült.

A mintához használt lemez:
-Born Pretty - BP-01.

Ti ráhangolódtatok már az ünnepi manikűrök készítésére?




9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett ez a manikűr is! :)
    Nagyon szeretem nézegetni az alkotásaidat, mert ízlésesek és nagyon inspirálóak számomra!
    Én épp tegnap éreztem azt, hogy kb 2 hete karácsonyi és téli manikűröket készítek, most kellett egy kis karácsonytalan rózsaszín a körmeimre :)
    De este jöhet ismét egy ünnepi manikűr :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon kedves tőled!:)
      Én most kattantam rá a karácsonyi manikűrökre.:D

      Törlés
  2. Hű de szép, mintha hóeséses lenne! Nagyon szép! Kellene nekem is egy hópelyhes lemez :)

    VálaszTörlés
  3. csodálatos lett ez a manikűr, nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  4. Jajj, de gyönyörű lett. :)

    VálaszTörlés
  5. Imádom, pont az a karácsonyi stílus, amit legjobban szeretek. Annyira ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök,hogy tetszik!:)

      Törlés