2015. július 27., hétfő

Children nail art

Egy vidám manikűrt hoztam most nektek.


Kedvem támad egy kis játékos manihoz.
Színes alapot festettem a körmeimre,amit most nem szivacs segítségével vittem fel,
hanem egy legyező ecsetet mártottam a négy lakkba,amit egymás mellé kentem egy fóliára
és fehér lakkra vittem fel.




Így nem olyan egyenletes a színek átmenete,de nekem pont ez tetszett.
Úgy gondolom ez illik a gyermek mintákhoz amit a körmeimre nyomdáztam.

Ezt a négy lakkot használtam a manihoz:

-China Glaze - 871 Lemon fizz,1146 Keep calm paint on,
1149 Pink-ie promise, 1148 tart-y for the party

A mintákhoz pedig ezt a lemezt:

-Born Pretty - BPL021

A végeredmény pedig ez lett:










Emlékszem egyszer Ági készített egy manit,amihez írt egy történetet.
Nekem is eszembe jutott erről a maniról egy.

A kisujjamtól haladva...

Volt egy kislány aki mindig egyedül volt.
Egyedül játszott a lufival,ugrálókötelezett,kutyát sétáltatott,
majd összetalálkozott egy kisfiúval,aki a barátja lett.
Ezek után már soha nem volt egyedül,mindent együtt csináltak
sokat ültek a fa alatt és meséket olvastak egymásnak.:)

Remélem tetszik nektek a manikűr és a történetem is.:)



18 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Tényleg jobban illik hozzá, hogy nem szivaccsal készült az átmenet! És a történet is jó. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:) Örülök,hogy tetszik ez a fajta színátmenet neked is.

      Törlés
  2. Erre a manikűrre a legjobb szó tényleg az, hogy aranyos. :)
    Az ugróköteles kislány a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen tényleg ez egy aranyos maninak készült.:)

      Törlés
  3. Jajjjj nagyon szép lett. Imádom!!!♡♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök,hogy neked is tetszik!:)

      Törlés
  4. De jó lett a sztorival, nagyon-nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  5. Ez de édes *-* nagyon szép mani lett :)

    VálaszTörlés
  6. Az eddigi általad készített legjobb mani számomra :)))))

    VálaszTörlés