2015. december 19., szombat

Picture Polish LakoDom - Karácsonyi fények

Kipróbáltam a LakoDom Picture Polish lakkját.

Először féltem tőle,mivel sok helyen olvastam,hogy három rétegben fed.
Nekem két réteg is jól fedett,az első réteget vékonyabban vittem fel,
majd a másodikat picit bőségesebben.
Én nem vettem észre,hogy átlátszana a körömvégem.
Teljesen elégedett vagyok a lakkal.


Szerintem csodás ez a picit szürkés fehér lakk az apró ezüst/holo pelyhekkel.








Ismét egy karácsonyi manit alkottam vele.
Mi mást is így az ünnepek előtt.:)

Különböző holo lakkokat használtam a mintákhoz,valamint az MdU zöld nyomdalakkját.

Ezt a lemezt használtam ismét,ami most nagy kedvencem így karácsonyi manik készítéséhez.

Moyou Festive 08.

Íme az elkészült manikűr.














Nekem a pöttyökről a sejtelmes fények jutnak eszembe,amikor egy képen 
a háttérben elmosódott karácsonyi izzókat lehet látni.

Nektek mi a véleményetek erről a manikűrről?




8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, főleg, mert egy ideje szeretem a "havas" lakkokat és ezeken a színes minta mutat igazán!

    VálaszTörlés
  2. Hu nagyon szép ez a manikűr!Imádom!

    VálaszTörlés
  3. Az alsó fotóért oda vagyok, nagyon jól áll a csodás PP lakknak ez a színes-színátmenetes korongminta. Bevallom, a többi mintaelem nem hozott lázba, de ez csak azért van szerintem, mert a PP LakoDom látványa elvette az eszemet! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a manikűr, gyönyörű lett. :)

    VálaszTörlés