2016. február 29., hétfő

ManiCute - Körömdíszek


Ma egy olyan témát hoztunk,ami elengedhetetlen kelléke a manikűröknek.

A körömdíszek a mostani témánk.
Nagyon sokféle lehetőség van már a körmöket díszíteni.
Talán a strasszkövek azok amik a legrégebben használt díszítések
és még mindig nem mentek ki a divatból.

Én is ezt a díszítési formát használtam nyomdamintával kombinálva.

A manihoz az ILNP - Maiden Lane és a Rimmel - Black out lakkjait használtam.

Mintát erről a lemezről választottam és a Color Club - Angel Kiss lakkjával,
 valamint Konad fekete lakkal vittem fel a körmeimre.
A világosra fekete a fekete körmeimre pedig holo lakkal kerültek a minták.

-Born Pretty BP46

Két körmömet díszítettem kövekkel,mert úgy gondoltam ez bőven elég a minta mellé.
Fekete és színjátszó köveket használtam.








A világos kő egy picit nagynak tűnik nekem így feltéve a körmeimre,
de szerintem még épp a tűrhető méret a mintához.

Nekem a fekete alapon holo minta lett a kedvencem a manikűrömről.:)


Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!


A többiek munkái:









12 megjegyzés:

  1. What a pretty sparkly mani, I like it a lot :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, nekem is a fekete alapú körmök jönnek be jobban, de ez így együtt a nagyon szép. (-:

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez gyönyörű manikűr, én nem tudnék kedvenc körmöt megjelölni, mert a kövekkel tuningolt verzió éppolyan szép számomra, mint a holo alapon fekete/fekete alapon holo minta.

    VálaszTörlés
  4. Én is gondolkoztam ilyen megoldáson, de a tiéd ezerszer jobban néz ki. :D Csinos, tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. De jól néz ki!! Nekem is megvan ez a lemez, szeretem, mindig kipöttyözöm a virágok közepét más színnel, de a kő is szuper megoldás, meg hát dísz volt a feladat :)

    VálaszTörlés