2015. augusztus 3., hétfő

ManiCute - Tollak

Szerintem már nem is kell leírnom,hogy ismét ManiCute bejegyzés következik...

Aki követi a csoportot már tudja,hogy kéthetente mindig
újabb témával jelentkezünk ami most a Tollak.

Én erre a témára fehér és halvány zöld alapot használtam
és stamping decal technikával készítettem el a mintát amihez ezeket 
a lakkokat és lemezt használtam.

-China Glaze - 1146 Keep calm paint on
-China Glaze - 1145. Dandy lyin' around







A minták kitöltéséhez Color club - Angel kiss 
és a-england - Saint George lakkokat használtam.
Erről a lemezről választottam a mintákat.

-Born Pretty - BP75











Remélem tetszik nektek is ez a holos csillogó tollas manikűr. :)

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!

A többiek munkái:





13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, egyedi és látványos! Nagyszerű munka, gratulálok. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik. :) A holo lakkok csillogása megunhatatlan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen,sokszor nyúlok a holo lakkok után.:)

      Törlés
  3. De jó ezzel a holoval is ez a minta... Sokan használtuk ezt a lemezt, de nem lett két egyforma manikűr. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Láttam én is,hogy sokan ezt használtuk,de a fantázia nem szab határokat.:)

      Törlés
  4. Népszerű lemez, a pávatollak különösen tetszenek!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett a manikűr, odáig vagyok érte ^^ :)

    VálaszTörlés