2013. február 9., szombat

alverde körömápoló hatása...


Két hónappal ezelőtt írtam egy bejegyzést az alverde körömápolókról.
Úgy érzem itt az ideje,hogy hozzam az új képet a körmeim alakulásáról.
Hozzá kell tennem,hogy az egyik képen sincs semmi a körmeimen.
Se krém,se olaj.

2012. DECEMBER 6.



2013. FEBRUÁR 9.

Szerintem elég látványos a változás.:)
A hüvelyk ujjam körme letört nemrég,
azt ne vegyétek alapul.


Emlékeztetőül a használt termékek.
körömerősítő szérum
körömápoló olaj
körömápoló krém


A szérumot akkor szoktam használni esténként,ha nincs lakk a körmeimen(kb. heti 2x).
A krémet és az olajat naponta este lefekvés előtt.



Tapasztalataim:

- Sokkal szebb a körömbőröm.
- Nagyon gyorsan nő a körmöm,még folyamatos reszelés (2-3 naponta) mellett is.
- Erősödtek a körmeim,nem olyan hajlékony mint előtte.
- Nem észlelem a sokk lakkozás és körömlakklemosás káros hatásait.


Nagyon örülök,hogy megvettem ezeket a termékeket,mert igazán megvagyok elégedve velük.
Két hónap alatt még csak a negyede fogyott a szérumnak és az olajnak.
A krémből meg szintén nem sok mert csak kevés kell épp csak egy pici pötty,
mert elég zsíros,de ennek ellenére jól beszívódik.

Ha valaki szeretné növeszteni vagy ápolni a körmeit bátran merem ajánlani ezeket a termékeket!:)


6 megjegyzés:

  1. Tényleg elég látványos a változás... Kezdem úgy érezni nekem is be kell már szereznem valami körömerősítős dolgot. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne viccelj,neked nagyon szépek és hosszúak a körmeid...:)

      Törlés
    2. Köszi! =) Mondjuk nincs panaszom rájuk, de lehet jobb félni, mint meijedni. :D És inkább megelőzni azt, hogy gyengék legyenek.
      Na még alszok rá párat. =)

      Törlés
    3. Mondjuk biztos ártani nem ártasz vele.Meg szinten tartásnak is jó:)
      Lehet extra erős és hosszú lesz a körmöd.:D

      Törlés
  2. Nagyon jól teljesített! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen és tényleg erősebbek is a körmeim.:)Régen nem is mertem ennél hosszabbra megnöveszteni,mert folyton behajlott ha odaütöttem valahová és már tört is.:( Nem beszélve arról,hogy a lakkok is gyorsabban lepattogtak.

      Törlés