2013. február 4., hétfő

alverde Nutri-Care sampon

Egy újabb a dm-ben megjelent sampont teszteltem.
Igaz még csak 3-4 alkalommal használtam,de eddigi eredménnyel is
nagyon elégedett vagyok.

alverde Nutri-Care sampon argán és mandulaolajjal 200ml



Összetétel:
AquaSodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Sodium LactateMaris Sal,Betaine, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Cocoyl GlutamateDisodium Cocoyl GlutamateXanthan GumAlcohol,Hydrogenated LecithinHydrolyzed Corn ProteinHydrolyzed Wheat Protein,Hydrolyzed Soy ProteinCaramelSodium Phytate, Leuconostoc Radish Root Ferment Filtrate, ParfumLinalool

Ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó argán és mandulaolajat tartalmaz.A tápanyagokban gazdag receptúra intenzíven ápolja és regenerálja a száraz és töredezett hajfelszínt.A betain és egy búza alapú összetevő hidratálja a hajat és védi a kiszáradástól.A gyengéd tenzidek kíméletesen tisztítják a hajat.Egy nővényi alapú keratin összetevő és a lecitin gondoskodik a bársonyos tapintásról és a kifésülhetőségről.Ideális göndör hajra is.

Tapasztalataim:

Sokkal jobban habzik mosáskor mint a többi natur samponnál azt megszoktam.
Igazi élmény vele a hajmosás.
Szintén jól tisztít szinte "nyikorgós" a hajam, utána viszont tényleg érezni a beígért selymes hatást.:)
Valóban jobb lett a hajam állaga így 3-4 alkalom után is.
Szárításkor nem lesz a hajam annyira szálkás és a hajvégeim se száradnak annyira mint máskor.
Puhább tapintású és nem sprőd a hajam.

Nagyon meg vagyok elégedve vele.Azt kapom amit ígérnek a leírásban.

Akinek hasonló problémái vannak mint nekem,hogy túl száraz és sprőd a haja,annak bátran merem ajánlani.:)





3 megjegyzés:

  1. Bocs,hogy csak most válaszolok.:)
    Jelenleg 699.- ft

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy neked bevált ez a sampon,sajnos nekem ezek az alverde-s dolgok annyira nem jöttek be. Sose azt az eredményt kaptam,mint amire számítottam,max egy kicsit javított a hajam állagán,de csak egy hangyányit. Viszont most hétfőn elmentem a white hairbe barátnőm ajánlására,és annyira jó a hajam azóta is,hogy az eszméletlen,utána is fogok járni,hogy milyen termékeket használnak,mert le a kalappal tényleg,arról nem is beszélve,hogy pont úgy lett levágva a hajam,ahogy azt megálmodtam :))

    VálaszTörlés