2013. február 9., szombat

Miss sporty Metal flip 30. teszt

Ez a lakk egy újdonság a miss sporty lakkok között.
Egyenlőre ezt az egy színt sikerült megvennem,
de pályázom a többi színre is.

Türkizes lilás árnyalata van.
De sötétebben vagy lámpafénynél egész mély zöldesnek is látszik néha.
Nem lehet leírni és sajnos a képek sem adják teljesen vissza a 
szép árnyalatait.






Talán ezen az első képen a középső és
a gyűrűs ujjamon körömvégnél 
látszik a sötétebb lilás árnyalat.


Itt pedig a mutató ujjamon felfedezhető a türkiz zöldes fény.





Mondhatom,hogy az üvegben ami látszik az a körmömön is hasonlóan előjön.
Persze nem a képeken,mert ott valamivel világosabb a fény miatt.

Tapasztalataim:

Három réteget festettem fel a lakkból.Megkockáztatom,hogy a negyediket is elbírta volna.
Ez nem annyira jó pont,de gondolom az állaga miatt,mert elég híg a lakk.Viszont könnyű vele festeni!
Általában az ilyen gyöngyház szerű lakkokat nehéz csíkmentesen kenni.
Nekem mindenesetre nem mindig sikerül.:)

Az ecsete széles lekerekített végű.Ezzel sem volt gondom,mert jól lehet festeni vele a körömágyat pl. egyáltalán nem kentem össze.:)Csak a kis ujjammal volt nehezebb dolgom,mert elég pici a köröm rajta és az ecset kicsit széles volt hozzá.

Nagyon gyorsan szárad.Mondhatom,hogy átlagon felül.
Egy dolgot vettem észre,hogy a fedőlakk felkenése után ami az utolsó három képen már fenn van a körmeimen,mintha picit hólyagosodna a lakk.
De szabad szemmel szerencsére nem látható,csak a közeli képeken fedeztem fel.

Összességében meg vagyok vele elégedve.
Nálam tuti jönnek a következő színek is!;)




11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi!
      Folyton a körmeimet nézegetem amióta felkentem.
      Mindig más színe van!:)

      Törlés
    2. Nagyon szép :)

      Törlés
  2. Nagyon szép, kb. ilyen az én Lovely Crystal lakkom is :-) Mivel már vannak duokrómjaim, nem veszek ebből a sorozatból semmit, pedig nagyon szeretem a Miss Sporty lakkjait :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)Én még nagyon élvezem,mert kb. kettő duokróm lakkom van és azok teljesen más árnyalatúak.

      Törlés
    2. Írtam választ a nyereményjátékos kommentedre, kérlek, csekkold :-)

      Törlés
  3. Miután kb 1-2 hete rájöttem, hogy van egy duokróm lakkom így már nem égek akkora lázban, hogy mindenképpen kell vennem egyet ezek közül. De ha marad még a lakstopp végére lehet leemelem a polcról.
    Szép színe van, de a 3 réteg nem annyira tetszik, főleg ha még egy negyediket is elviselt volna... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég híg a lakk ezért nekem a három réteg nem olyan katasztrófa.Nem lett nagyon vastag tőle a lakkréteg.De ahogy nézegetem nem kell rá már a negyedik.:)

      Törlés
  4. Nagyon szép! :)

    VálaszTörlés