2016. április 13., szerda

Green & Yellow Manicure

Egy tavaszias manikűrt készítettem most.


Azt hiszem ez sikerült is a fehér sárga és zöld kombináció 
szerintem nagyon illik erre a témára.

Ismét a gradient technikához nyúltam,amivel most sokkal jobban meg vagyok elégedve.

Három körmömre készítettem el China Glaze - Lemon Fizz 
és a China Glaze - Grass is Lime Greener lakkokkal,
valamint a fehér lakk ami két körmömre került
 a Max Factor - Snow White lakkja.

Erre a fehér alapra stampin decal technikával készítettem el a virág mintát ,
amit a két CG lakkal színeztem ki.

A mintákat erről a lemezről választottam.:

Pueen - 106.

Itt láthatjátok ez elsőként elkészült manikűrömet amin csak az átmenet
és a virág minta van.







Majd úgy gondoltam a gradientel elkészült körmeim túl csupaszok,
ezért ugyanezt a mintát simán fekete lakkal nyomdáztam rájuk.

Szerintem így lett teljes a manikűröm. :)








Nektek melyik verzió tetszik jobban?







6 megjegyzés:

  1. Mindkettő, imádom az átmenetes manikat! Igazán vidám ez a sárga-zöld kombináció!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik! Szerintem is vidám lett ezekkel a színekkel a mani. :)

      Törlés
  2. <3 Ez mennyire szép lett!!fantasztikus,nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik!:)

      Törlés
  3. Nem tudnék választani, így is + úgy is nagyon jól néz ki!!!!!!!!! Nagyon tetszik! :-)
    Nit

    VálaszTörlés