2016. április 19., kedd

Rimmel Super Gel - Red Ginger

A Glamour napok kuponjai közül a Rimmel kuponnal,amiből kettő is volt 
ezt a lakkot választottam és mellé a fedőlakkját.


Reméltem,hogy egy jó gél lakkot fogok magaménak tudni,
aminek saját fedőlakkja is megjelent.
Sajnos csalódnom kellett!


Mivel pont a Glamour napok előtt jelentek meg ezek a lakkok,úgy gondoltam 
ez jó alkalom lesz kipróbálni ezt az új megjelent terméket így akciós áron.

Azt ígérik,hogy a lakk 14 napig tart és lámpa nélkül használható gél lakk.
Ebből sajnos csak a lámpa nélküli részt tudtam letesztelni,
mert lemostam másnap reggel a lakkot amit előző este felkentem.


Első lépésként a lakkot felkentem két rétegben,amivel nem is volt problémám.
Szépen fedett és csodás fényesre száradt elfogadható időn belül.
Az állaga picit sűrűbb mint amire számítottam,de gél lakk révén betudtam ennek
és felkenéskor sem volt problémám vele,az ecsete is jól kezelhető,
lekerekített,amit már a Rimmel lakkoknál megszokhattunk.










A színe is nagyon tetszik,kicsit pinkes,málnás piros lakk.
Szerintem nagyon szép.

Majd ezek után jött a csalódás.:(

A fedőlakk felkenése következett,amivel szintén nem volt problémám,
bár itt már kezdett gyanús lenni,hogy az állaga nagyon sűrű.

Felkentem és vártam a száradást.
Vártam és vártam és vártam...
Majd közben kezdtem felfedezni,hogy megjelentek a felületén apró buborékok.


Kis nyilakkal jelöltem a felnagyított képeken,hogy jobban lássátok.









A befotózás közben még mindig nem nem száradt meg a lakk.

Itt megjegyzem,hogy ez a második próbálkozásom,mert először mikor felkentem ezt a lakkot,
nem volt időm fotózni,gondoltam nem baj tesztelem előbb egy kicsit,
de sajnos reggelre teljesen párna lenyomatos lett,vagyis nem száradt meg rendesen.

Adtam neki még egy esélyt,gondoltam én nem vártam eleget a két lakk felkenése között,
vagy túl sok fedőlakkot kentem és nem tudtak megszáradni a rétegek rendesen.
De sajnos úgy gondolom itt nem én rontottam el valamit.
Több mint 1 óra után sem száradtak meg a rétegek,
 simán ujjlenyomat gyűjtésére is használható és felgyűrődött,ha jobban megnyomtam.

Gyűrődések..

Ujjlenyomatok..


Ez volt az a pont amikor feladtam és hozzávetőlegesen 2 óra után lemostam a lakkot.

Nagyon nem értem,hogy lehet ennyi pénzt elkérni egy ilyen termékért.
Egy dolog vigasztal,hogy az 50% kuponnal a fedőlakk ajándéknak számít,
amit sajnos nem tudok használni.

A lakknak viszont lehet adok még egy esélyt egy gyorsan száradó jobb minőségű fedőlakkal.

Nektek mi a véleményetek?
Valaki próbálta ezt a lakkot már,vagy ki merné próbálni ezek után?

Itt megjegyzem nem én vagyok az egyetlen aki elégedetlen vele,
olvastam szintén buborékosodásról és a tartósságát megkérdőjelező írást is róla.

Nagyon sajnálom,hogy csalódnom kellet ebben a lakkban,
mert alapvetően szeretem a Rimmel lakkokat.





16 megjegyzés:

  1. Én csak a fedőlakkot próbáltam ki, és alátámasztom a tapasztalataidat, ez a fedőlakk egy fos. Nálam ugyan nem bubisodott, mert nagyon vékonyan kentem, próbaképp, de nem száradt meg egyáltalán, én fél óra után adtam fel. Felidegesített az is, hogy gélhatást, masszív gyantaszerű felületet vártam, ehhez képest mindössze egy normál, vékony, fényes felületet nyújtott, csillámos lakkok fölé ez núdli...majdnem kétezerért.
    A színes lakkok ezek után már nem is hoztak lázba, bár most rajtad igencsak kívánatosnak tűnik ez a szín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színes lakk szerencsére sokkal jobb.Ezért kicsit jobban érzem magam,de felháborító számomra,hogy egy ilyen minőségű fedőt párosítottak hozzá.

      Törlés
  2. Nagyon sajnálom, hogy csalódtál..én valószínűleg írnék a Rimmelnek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencséjükre nem vagyok egy nagy reklamáló típus,de megérdemelnék.:)

      Törlés
  3. Erősen gondolkodtam a G napokon egy-két ilyen lakk beszerzésén, de szerencsére végül mégsem vettem meg.
    Szerencsére...
    Értem én, hogy most a gél hatású lakk a divat, de nem teszteli ezeket senki a gyárban??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez egy nagyon jó kérdés,hogy ezt nem tesztelte senki,hogy nem akar megszáradni?
      Örülj,hogy nem vetted meg,mert szerintem te is csalódott lennél.

      Törlés
  4. Vártam már a teszteket, de ezek szerint nem éri meg az árát. Nagy csalódás, bár nem gondoltam, hogy 14 napig egyforma körmökkel akarok mászkálni, de egy tartós lakknak vagy fedőlakknak örültem volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem a 14 nap lenne a fontos,csak gondoltam,hogy ezért az árért kapok egy jó minőségű gél lakkot.Sajnos nem ezt történt.

      Törlés
  5. Nem próbáltam, de ezek után nem is fogom. Sajnálom, hogy csalódtál, de köszi a korrekt posztot. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy hasznos lett a poszt.Szerintem megérdemlik akik olvasnak,hogy őszinte legyek,mert nekem sem célom,hogy áradozzak itt és akik megveszik csalódás érje őket mint engem.

      Törlés
  6. Én csak színes lakkot vettem. A barackosat és az igazi, "Ferrari" pirosat.Ezekről egy rossz szavam nem lehet. Csíkozódás nélkül terülnek, egyrétegesek - csak megszokásból húztam fel kettőt :)! A fedőlakkjával nem is kísérleteztem. Maradok a jól bevált EverGlaze-nél, az nálam mindenre jó, ezért nem csalom meg! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a színes lakk nagyon jó,de a fedő nagy csalódás volt.

      Törlés
  7. Sziasztok! ez alapból egy hatalmas átverés mivel köztudott ,hogy a gél lakk ( az összes ) csak lámpában köt! na már most ez a körömlakk nem abban szárad tehát a Rimmel megtéveszti vele az embereket! Ez max. csak gél HATÁSÚ lakk.... de nekem annak se jött be :(

    VálaszTörlés