2013. április 18., csütörtök

essence colour&go 127. I love bad boys teszt



Régóta szemezek ezzel a lakkommal.
Magában még nem használtam csak színátmenetes manihoz.

Vastag lekerekített ecsete van,mint az már megszokott
a colour&go lakkoktól.
Jó állagú könnyen kenhető ez az essence lakk is.
Szépen eloszlik a körmön 2 réteg bőven elég volt a jó fedéshez.




Ritkán hordok kék lakkot.
De ez a kombináció valahogy megfogott,
ami a lakkban található.

Az apró mikro csillámok alig láthatóan,de
megcsillannak az amúgy krémes lakkban.

Szerencsére a fotók is elég jól megmutatják a csillámokat.
Ez az a lakk amitől azt kaptam amit az üvegben látok.

Gondoltam ez túl egyszerű így,ezért a gyűrűs ujjamra
egy kis lila csillámos lakkot kentem 2 rétegben,
amiben apró ezüstös és nagyobb hatszögletű lila csillámok vannak.

Szerintem elég jól megy a kék lakkhoz.:)

Felhasznált lakkok:


- essence colour&go 127. I love bad boys
- Butterfly 38.

Ti szoktatok kék lakkot hordani?



9 megjegyzés:

  1. szoktam kékre festeni a körmeimet. :)

    nagyon tetszik az árnyalat. :)

    VálaszTörlés
  2. Én viszonylag ritkán szoktam,de ez nekem is tetszik most.:)

    VálaszTörlés
  3. Naná, ez az egyik kedvencem :-)

    VálaszTörlés
  4. Ez a lakk nekem is megvan, nagyon szeretem. :) A csillámokkal pedig gyönyörű :))

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép ez az árnyalat és a csillogós meg még jobban feldobja :)

    VálaszTörlés
  6. Mindkét lakk gyönyörű! Van hasonló Butterfly lakkom, azt is imádom! (: Ilyen Essence lakkot pedig nagyon szeretnék beszerezni.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azt hiszem ez az essence már nem kapható..:(

      Törlés