2013. április 14., vasárnap

miss sporty sparkle touch 889 teszt


Kívánságra ezt a lakkot teszteltem következőnek.:)
Rengeteg kép következik!!:)))





Ebből a kollekcióból,már hozott ki a miss sporty egy lakkot,
de abban több a kékes hideg árnyalatú csillám.


Megtetszett,hogy ebben nagy mértékben pirosas csillámok vannak.



Az ecsete széles,lekerekített végű.
Könnyű vele festeni.
Elég jól felszedi a csillámot.
Főleg,hogy tettek róla,mert tele van
sok apró multi csillámmal.


Fedőlakk nélkül:


Az előzőleg tesztelt Sally Hansen lakkomra kentem fel.


Lehet egy másik színű lakkon jobban érvényesült
volna,de idő hiányában ez sikerült.



Nekem így is tetszik:)

Fedőlakkal:


Én nem sok különbséget látok.
Talán csak fényesebb lett picit a felülete.


Ki fogom próbálni majd másik alapon is,
mert kíváncsi vagyok ott,hogy érvényesülnek majd a csillámok.


Természetes fénynél:


Itt látható az előzőleg tesztelt lakk színe természetes fénynél  is
amit elmulasztottam az előző tesztnél.:)


Sajnos a képek nem hozzák igazán ki a csillogást.:(


Nagyon szép ahogy mozgatom a kezem 
és minden csillám világít rajta.:))

Nektek,hogy tetszik?




3 megjegyzés: