2013. október 7., hétfő

Clarie's Leather look black Teszt


Egy nagyon érdekes lakkot hoztam ma nektek.

Clarie's Leather look~black
Bőrhatású lakk.

Rengeteg képet hoztam nektek.:)
Próbáltam több szögből és fényhatással,vakuval fotózni,
hogy jól látható legyen a felülete.





Normál ecsettel rendelkező lakk.
Teljesen normál állagú,könnyű vele festeni,két rétegben tökéletesen fed.
A képeken fedőlakk nélkül láthatjátok a lakkot
és így is nagyon szép fényesre szárad.
Száradási ideje nagyon gyors olyan 5 - 10 perc között van.
Érdekes a felülete,nem karcol viszont érdes,de mégis sima a tapintása.






Kicsit feldíszítettem a lakkot,olyan rockos stílusra,szegecsekkel.
Szerintem nagyon jól illenek a lakkhoz.
Vékony csíkot húztam a lakkra középen
és belenyomkodtam a szegecseket.
Nagyon jól megtapadtak és gyorsan megszáradt a lakk.


Közeli kép a maniról.

A következő képeken kipróbáltam mikén reagál a lakk,
ha fedőlakkot kenek rá.




Nagyon örültem a végeredménynek.
Egy vékony réteg került a körmeimre és csak fényesebb lett.
A lakk így is megőrzi a recés bőrős hatását.
Ez jó hír számomra,mert így biztonságosabban megtartja a díszítést,
valamint a kopástól is jobban védve van a lakk.



Közeli kép,itt jól láthatjátok,hogy megmaradt a felülete a lakknak.

Az üzletben több színben is elérhető ez a lakk.
Piros,bordó,drapp valamint sötétkék színben.

Mit szóltok hozzá,tetszik nektek ez a lakk? 



23 megjegyzés:

  1. ez kell :D komolyan ilyenkor olyan mérges vagyok hogy közelemben ez a márka miért nincs??

    VálaszTörlés
  2. Szép, de valahogy magamon nem tudnám elképzelni. Akinek megy a stilusához annak szegecsekkel jól néz ki szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én sem tudtam,de elég bevállalós lettem mostanában :D

      Törlés
  3. Szuper, főleg ezekkel a szegecsekkel... :)

    VálaszTörlés
  4. Baromi jól néz ki! Persze mikor 10 évvel ezelőtt nagyon nyomtam a metál külsőt akkor persze nem volt ilyen lakk- sőt fekete lakkot is úgy kellett összevadászni- mekkora király lettem volna egy ilyennel :D
    Félretéve a hülyéskedést, tényleg brutálisan jól néz ki ^^ Ha a Nailland kifosztott elmegyek a Clarie's-be is :D

    VálaszTörlés
  5. ohh ez a lakk és ezekkel a szegecsekkel, baromi jó lett!!

    VálaszTörlés
  6. Meglepi :http://koromlakkok01.blogspot.hu/2013/10/elso-dijdd.html

    VálaszTörlés
  7. Pont tegnap kentem fel a körmeimre, hogy TESZTet írjak majd róla :) Én imsádom *-* Egy fekete lakk , ami gyorsan zárad :)

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik ez a lakk és szupi kis díszítést találtál ki hozzá! :)

    VálaszTörlés
  9. Eszméletlen jó! Főleg a szegecsekkel! :D

    VálaszTörlés
  10. gyönyörű:O vagy inkább vagány? ;)

    laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  11. fúú, iszonyat jó lett!! :))

    VálaszTörlés