2013. október 12., szombat

Őszi Körömkihívás ~ 6. Gomba


Kicsit féltem ettől a témától,de végül is kitaláltam milyen legyen a manikűröm.

A kis pöttyös gyilkos galócákat mintáztam meg.:)




Nude lakkot használtam alapnak,mert úgy gondoltam,hogy
ezen az alapon mutatna legjobban a gomba.

Akril festékkel festettem meg a piros fehér pöttyös gombákat.


Minden ujjamra került belőlük,de ezt most nem érzem soknak.


Végül egy kis füvet is kaptak alapnak.



Közelebbi kép a maniról.

Felhasznált lakk:
-L'oreal 205 rose bagatelle

Ti szeretitek,ha minden körmötökön van minta?





18 megjegyzés:

  1. fu ez nagyon durván jó lett :O IMÁDOM!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik.:D Pedig nem is szereted a gombát. ;)

      Törlés
  2. Annyira jó lett! :) nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lett, nagyon tetszik! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Aranyos gombácskák :)

    VálaszTörlés
  5. De kis édesek! *.* Hát imádom, komolyan! :D

    VálaszTörlés