2013. október 20., vasárnap

Szivárvány Körmös Kihívás~7. Lila


A heti téma a lila színű manikűr.
Most egy kicsit csillogóbb manikűrhöz volt kedvem.
Ezt alkottam.

Kétféle lila lakkot használtam alapnak.





A középső és a gyűrűs ujjamra világos,még a többi ujjamra sötét lila lakk került.



A világos lakkra felkentem egy áttetsző lakkot és erre rászórtam a lila glittereket.
Majd száradás után átfestettem fedő lakkal őket.



A sötétebb lila lakkra pedig egy halvány lila csillámos fedő lakk került.



Közeli kép a manikűrről.


Felhasznált lakkok:

-Sally Hansen 406. Purple Heart
-Miss Sporty 495 lila
-Butterfly 38 csillámos fedőlakk
-Lila glitterek.


Igen csak ragyogóra és feltűnőre sikerült ez a mani,de nekem most ez nagyon tetszik.:)

Ti mit gondoltok?
Túl feltűnő és csillogó,vagy bevállalnátok?

A többiek munkái:


14 megjegyzés:

  1. Csodás! Na nekem is kb ilyen kép van a fejemben mikor glittert használok, csak valahogy nem így akar állni a körmömön :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,én is csodálkoztam,hogy így összejött,pedig csak rászórtam a glittereket. :)

      Törlés
  2. Hű ez nagyon szuper lett, olyan mintha egy kígyó bőrét rózsaszínre festették volna, csodás! *.* :)

    VálaszTörlés
  3. Az középső és gyűrűs ujjadon a glitteres lakk valami elképesztően szép!

    VálaszTörlés
  4. Nagyszerűen néz ki! (: Amúgy is nagyon szeretem a lila színt.

    VálaszTörlés