2013. október 24., csütörtök

52 Week Nail Challenge ~ 43. Metál


A heti kihívással igencsak megküzdöttem,mivel a laptopon tönkrement így egy elég régi
lassú gépen tudok most csak dolgozni,ami igencsak megnehezíti a munkámat.
De elkészültem a manival. :)

Zöld és lila lakkokat használtam a manihoz.




Először a fényesebb lakkokat kentem fel a körmeimre.



Majd ragasztóval átlósan lefedtem őket és jöhetett a másik lakk.
A lila színnél kicsit jobban elütnek a színek.
A zöld szinte egyforma csak a fényükben különböznek.


Közelebbi kép.

Felhasznált lakkok:
-Flormar duo chrome DC06
-Flormar duo chrome DC05
- Manhattan colour land 3.
-Manhattan colour land 2.

Ti szeretitek az ilyen fényes metálos lakkokat?
A többiek munkái:



11 megjegyzés:

  1. ááá nagyon szép ez a mani. szuperek a színek együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:) Pedig azt hittem nem illenek,majd össze.:)

      Törlés
  2. Nézz be hozzám, van ott valahol egy díj neked. :)

    http://lakkalandok.blogspot.hu/2013/10/best-blog-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  3. Naaagyon szép lett! *.* Gyönyörűek azok a Manhattan lakkok! :D
    A lila Flormar nekem is megvan, nagyon szeretem. A zöldeset is meg szerettem volna vásárolni, de mire mentem, már kifogyott. :(

    VálaszTörlés