2013. október 28., hétfő

ManiCute - Halloween


Egy új kihívás sorozatot indítottunk a csajokkal.
Kéthetente fogunk jelentkezni Hétfőnként,különböző témákkal.
Remélem tetszeni fognak nektek az alkotásaink.:)
A heti témánk a Halloween.


Sajnos mostanában nem úgy alakulnak a dolgok,mint azt szeretném.
Sokkal kreatívabb és szebb manit terveztem erre a témára.
De idő és laptopom hiányában,egy kicsit összecsapott manikűr sikeredett.:(

Alapvetően két színt használtam.
A feketét és a fehéret.


A téma révén a szellemvilágot céloztam meg.
Minden ujjamra más motívum került.


Sötétből kandikáló szem,múmia vörös szemmel,sikolyból a maszk,egy szellem 
és végül egy vörösen világító szempár.

Felhasznált lakkok:
-Flormar 310. fehér
-Miss Sporty 080. fekete

Remélem azért tetszik nektek az alkotásom,még ha én nem is vagyok teljesen elégedett vele.
Bár már így a blogon nézve nem is lett annyira szörnyű.:)

Nézzétek meg a többiek alkotásait is,
hogy milyen kreatív és szép manikűröket készítettek!





14 megjegyzés:

  1. A kis ujjadon extra cuki a manid :D Hát meg kell zabálni :)
    Nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,nekem is az tetszik legjobban,lehet mindet olyanra kellett volna:)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi szépen:)De ha több időm lett volna akkor jobban sikerül.:)

      Törlés
  3. Tök jó lett. A sikoly a kedvencem. :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a kisujj mintája tetszik a legjobban, nagyon aranyos lett :)

    VálaszTörlés
  5. Középső ujjadon a szellem és a múmia nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)Azért látom mindenkinek más jön be,Még jó,hogy többfélét csináltam:D

      Törlés
  6. Szerintem nagyon jó lett, egyszerű, ám mégis látványos. :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszik,szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem a vörösen világító szempár a kedvencem! :)

    VálaszTörlés