2013. október 4., péntek

Egy kis csavar..


Mai bejegyzésemben egy számomra új mintával jöttem.
Nézzétek:

Sötétbarna és arany lakkot használtam.



Ezt a manit nem nehéz,de nem is annyira egyszerű elkészíteni.



Fele-fele arányban festettem ki a körmeimet a két lakkal.
Még meg nem száradt állapotában 
a lakkba egy fogpiszkálóval csiga formát húztam.


Így a lakkokat a csík mentén áthúztam egyik színből a másikba.
Nem sikerült tökéletesre,mert tapasztalataim szerint sűrűbb lakkokra van szükség.
Ugyanis bármennyire próbáltam nem rányomni a fogpiszkálót,
itt-ott így is kilátszik a körmöm a vonal mentén.
Viszont szerintem nagyon kis mutatós manikűrt lehet vele készíteni.



Itt a közelebbi képen láthatjátok a kis hibákat.
De nem adom fel!:)
Ki fogom próbálni más lakokkal is ezt a technikát.

Felhasznált lakkok:

-Avon ~Golden vision
-Megan Miller ~ Ganache

Nektek tetszik ez a minta?
Próbáltátok már ezt a technikát?





18 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon mutatós, és ezzel a lakkpárosítással különleges. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen,de még javítani kell a technikán..:)

      Törlés
  2. szuper lett mint mindig :) a KÖR az egyik filmem :)) erről a maniról ez jutott eszembe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)
      Hehehe.. ez jó.:) Horrorisztikus körmöt festettem. :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik az ötlet, egész biztos ki fogom próbálni! Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik!
      Majd oszd meg légyszíves milyen lett nálad.:)
      Kíváncsi vagyok.:)

      Törlés
  4. Egy fajta needle-marble technika. :D nekem is egyik kedvenc technikám. (: Gyorsan kell vele dolgozni, de a végeredmény valami csodás lesz mindig! Ez nálad sem maradt el!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,igyekeztem jól megalkotni,de van mit csiszolni még rajta.:)

      Törlés
  5. Nekem a Kapucíner csoki jut róla az eszembe *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyonk klassz, baromira tetszik. Kipróbálnám én is, bár nem hiszem hogy lenne hozzá türelmem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Igazán nem nehéz,szerintem egy próbát megér:)

      Törlés