2013. október 13., vasárnap

Ismét díjat kaptam...


Nagyon szépen köszönöm Adél Áginak és Juditnak!
Sajnos én törvény bontó vagyok,
de mivel már 3. alkalommal kapom ezt a díjat
én nem küldeném tovább.




Nem látom értelmét,hogy más is 3x - 4x kapja meg,
mert már nincs kinek küldeni.

De a kérdésekre szívesen válaszolok és írok magamról 11 dolgot.:)

Ági kérdései:

1.Milyen településben élsz?
Budapest,Mátyásföld.

2.Szereted a városod?
Igen


3.Eredeti hajszíned?
Nem.Eredetileg szőke,most vöröses szőke.


4.Van háziállatod?
Nincs:(


5.Mióta blogolsz?
Nemsokára 1 éve lesz.


6.Milyen gyakran fested a körmöd?
2-3 naponta


7.Hány évesen kezdtél el körmöt festeni?
12-13.


8.Van legeslegjobb barátnőd?
Nem tudom mi a legeslegjobb...

Van barátnőm akivel mindent megtudok beszélni.:)

9.Volt már valaha műkörmöd?
Igen,de nagyon tönkre ment utána a sajátom..:(


10.Mi az álmod?
Sokat utazni


11.Hiszel a szellemekben?
Igen,nem hiszem,hogy csak úgy megszűnik minden a halál után.



Judit kérdései:

1. Mi az a körömdíszítési technika, amit legközelebb ki szeretnél próbálni?
Advance Stamping Technique

2. Kutya vagy macska? Van kedvenc fajtád?
mindkettő

3. Szoktál sütni? Mi a specialitásod?
Ha sütire gondolsz,akkor igen szoktam,szeretek új dolgokat kipróbálni.

4. Mit olvastál utoljára?
Nem sok időm van sajnos olvasni.
A legutóbbi könyv a J.R. Ward  Éjsötét szerető volt,
de még nem olvastam ki,csak elkezdtem.

5. Zuhanyozni, vagy fürdeni szeretsz jobban?
Zuhanyozni.

6. Milyen vicces/képtelen álmod volt legutóbb?
Terroristák támadtak meg..:D

7. Mi volt a jeled az oviban?
Babakocsi.:)

8. Elmennél egyedül moziba?
Igen

9. Ha nyaralás, akkor vízpart, városnézés, vagy túrázás?
Városnézés

10. Sportolsz valamit?
Néha tornázom itthon,de már nem.
Kosaraztam régen.

11. Mire vagy büszke?
A kitartásomra


11 dolog rólam:

1.Folyton változtatom a hajszínem,most az eredetit próbálom visszafesteni..:)
2.Régen több fiú barátom volt,mint lány.
3.Nem szeretem a spenótot.
4.Szeretem az NCIS sorozatot.
5.Utálom,ha letörik a körmöm.
6.Szeretem a tejet.
7.Ritkán eszem gyors éttermi kaját.
8.Szeretek főzni,sütni.
9.Lakberendező akartam lenni,de meggondoltam magam.
10.Párommal élek,6 éve vagyunk együtt.
11.Sokáig szoktam fent lenni,későn alszom el mindig.



2 megjegyzés: