2013. október 1., kedd

H.GY.M. 13. /Heti Gyors Manikűr/ Barna-Holo-Nyomda


Ismét jövök nektek a megszokott heti manikűrömmel.
Most egy jó kis őszi manit álmodtam meg magamnak.
Nézzétek:

Ágitól kapott lakkok ihlettek meg,
nagyon örülök,hogy ilyen csodás lakkokat kaptam tőle. :)



Sötétbarna lakkot festettem a körmeimre.


Kivéve kettőt,azokra a Nubar holo lakja került.


Majd jött a díszítés,amit nyomdázással alkottam meg.



A két holos lakkal festett körmömre került a faerezethez hasonló minta,
amit a barna lakkal vittem fel a körmeimre.


Szerintem nagyon jó kis mani sikeredett,
kicsit elegáns,kicsit érdekes lett.


Közeli kép.

Felhasznált lakkok:

-Nubar ~ Gem
-Megan Miller ~ Ganache


Ezt a Moyou lemezt használtam,amit szintén Ágitól kaptam.:)

Ti szeretitek az ilyen sötét lakkokat?




13 megjegyzés:

  1. De jó lett! Szupi ez a minta. Tényleg olyan mint a fa erezete. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Szerintem is nagyon hasonlít a fa erezetre.:)

      Törlés
  2. ez igen :D nagyon jól áll neked ez a Megan Miller lakk,plusz a minta is tökéletes lett. profi munka :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi szépen! Ez kedves tőled,nagy megtiszteltetés attól,aki gyönyörűen nyomdázik! :)

      Törlés
  3. Kicsit, elegáns, kicsit érdekes :D ez tetszett, de emellett NAGYON GYÖNYÖRŰ :))

    VálaszTörlés
  4. Állítólag a barna szín bizalmat ébreszt és bevonzza a pénzt... :) Nem tudom hogy igaz-e, mindenesetre a manikűr nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát jó lenne.:) Akkor le sem mosom. :D Bár így is fájó szívvel.
      Köszi,örülök,hogy tetszik neked is.

      Törlés
  5. nagyon tetszik ez a minta :) szép :)

    VálaszTörlés