2013. október 6., vasárnap

Szivárvány Körmös Kihívás~5.Türkiz


Nagyon szeretem ezt a színt.
Most egy egyszerűbb manikűrt készítettem.
Tündököljön a türkiz önmagában is.:)

Nem meglepő szerintem már nektek,hogy egy Flormar türkiz lakkot használtam.
Nagyon szeretem ezeket a lakkokat!


A gyűrűs és a mutató ujjamra szintén Flormar lakk került,egy holo ezüst változat.



Majd díszítő szállal csíkokat ragasztottam a holo lakkra
 és erre került egy újabb réteg türkiz lakk.
Még száradás előtt kb. egy perc után  lehúztam a szálakat.
Ez lett a végeredmény.



Közelebbi kép.

Felhasznált lakkok:
-Flormar 429. türkiz
-Flormar 392. holo

Ti szeretitek az ilyen egyszerű,de szerintem igen mutatós manikűröket?


A többiek munkái:



14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van *-* Tetszik alatta a holo :)

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. nekem is nagyon tetszik.Jó ez a szalagos megoldás.

    VálaszTörlés
  3. Atyaég!!! Milyen csodásan szikrázhat élőben a napsütésben O.O Csodálatos lett ^^

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép ez a flormar lakk!! gyönyörű <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen én is első látásra beleszerettem,de így még jobban mutat felkenve!:)

      Törlés
  5. Nagyon jó lett! :) Szeretem ezt a technikát, csak olyan pepecs tud lenni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Igen,szerencsére türelmes pillanatomban csináltam..:D

      Törlés
  6. wow, gyönyörű ^^

    laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés