2013. október 6., vasárnap

Őszi Körömkihívás ~ 5. Kedvenc őszi szín


Na ez a téma gondolkodtatóba ejtett.
Mivel több ilyen szín is van amit szeretek.
Végül ezt alkottam:

Több színt is használtam a manikűrömhöz.



Alapnak egy őszies téglás narancssárga színt használtam.



Majd erre jött barna és arany nyomda egymásra nyomtatva olyan absztrakt módon.:)



A gyűrűs ujjamra pedig fekete-arany csillámos díszítést kentem fel egy glitteres fedőlakkal.



Közeli kép a maniról.

Felhasznált lakkok:

-Flormar Glitter~GL05
-Megan Miller~Ganache
-Catrice~895 I am a lob star
-Avon~Golden vision

Ezek a színek nekem nagyon az őszhöz kapcsolódnak.
Barna,narancssárga,arany fekete.
Az őszi fák lombjainak színét idézik fel nekem.

De nem csak ezek a színek a kedvenceim ősszel.
A vörös,zöld,sötétkék,mályvás és még sorolhatnám
a többi sötét árnyalatot.
Valahogy nekem a sötétebb színek a kedvenceim ősszel.

Ti szeretitek a felhasznált színeket?





23 megjegyzés:

  1. Már megint nagyot alkottál! Neked ehhez baromi jó érzéked van, komolyan mondom :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Nagyon jól esnek a szavaid,
      Inspiráló,hogy tetszik az alkotásom.:)

      Törlés
  2. nekem is tetszik ez a mani,viszont az Avon lakk nem érvenysül annyira :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is szerettem volna,ha jobban látszik az arany,de már nem volt kedvem újat készíteni.
      Ez most ilyen rendhagyóan áttetsző nyomda minta lett. :D

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, és meseszép az a Catrice lakk :)

    http://azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. óó ez csodás gyönyörű színek,és harmonizálnak, és mint mindig szépen nyomdázol, amit kicsit irigylek is mert én nem tudok nyomdázni! De nem adom fel mindig próbálkozok!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:)Pedig ez most nem is lett annyira jó..:)

      Törlés
  5. Szép! Nagyon jó lett a nyomdázás!

    VálaszTörlés
  6. Tetszik ahogy a kétféle nyomda egymásra olvad, tényleg olyan mint egy modern festmény.

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett! :) SZépek a színek és a nyomdázás! :D

    VálaszTörlés
  8. Imádom! :D Tényleg nagyon jó lett! *.*

    VálaszTörlés
  9. *_* annyira de annyira szép hogy valami hihetetlen! Ez olyan munka ami az ember agyába ég és nem felejti el! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon kedves vagy!:) Köszönöm!
      Nem is gondolod mennyire jól esik amit írsz!
      Ilyenkor érzem,hogy nem hiába csinálom a blogot! :)

      Törlés
  10. szép lett nagyon :)

    laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés