2013. október 13., vasárnap

A meglepetés ajándék!


Íme amit megnyerhet a szerencsés akit majd ki fogok sorsolni.

Aki még nem jelentkezett megteheti ITT.
Még van idő!:)

-Manhattan limitált kiadású korallos lakk
-Catrice kék és sötét lila lakk
-Kallos arany lakk
-Piros zöldes-arany csillámos glitter
-Virágos vizes matrica
-Halloween 3D matrica

Remélem tetszenek nektek az ajándékok! ;)

Itt megragadnám az alkalmat,hogy megosszam veletek egy-két hozzászólásotokat amit kaptam tőletek.
Nagyon örültem nekik és igazán jól esnek a dicsérő és lelkesítő mondatok!


"Én úgy szeretem ahogy van!! Annyi lehet esetleg :) MÉGGGGG TÖbb körömlakkos poszt"

"Az jut rólad mindig eszembe, hogy milyen gyönyörű manikűröket szoktál készíteni."

"Nagyon szeretem nézegetni a munkáidat, bár minden ember ilyen kreatív lenne. Nagyra értékelem, hogy szép képeket használsz, valóban látni is a lényeget a képeken, nem homályos, rossz fényben készült felvételeket teszel közzé. "

"Gratulálok a sok olvasóhoz, nagyon jó a blogod, így nem csodálom, hogy ennyien szeretjük!"

"Nagyon tetszik a blogod, ügyes vagy és szép manikűröket alkotsz."

"Nemcsak az eredeti manikűr ötleteidet kedvelem, hanem azért is szeretem a bejegyzéseidet, mert a munkáid nagyon igényesek és a fotók kiváló minőségűek."

"Nagyon szeretem a blogodat. Szép, és igényes, akárcsak a munkáid. :)"

" Szerintem néha jöhetnek személyesebb bejegyzések is :)"

"Szerintem gyönyörű manikűröket csinálsz, csak ámulok mindig! "

"Köszönöm,hogy a szebbnél szebb kreációiddal mindig új ötleteket,és vidámságot viszel a szürke hétköznapokba."

"Szívesen látnék személyes posztokat, hault és persze sok körmös bejegyzést ! "

"Annyira szép manikat tudsz csinálni! Sosem ízléstelenek, mindig passzolnak a színek egymáshoz, és a minták is nagyszerűek!:)"

"Szeretem a nail artjaid, mert mindig nagyon szépek. És sokszor meglep, hogy a legegyszerűbb dolgok és mennyire mutatósak tudnak lenni, amit készítesz. :)"

"Szeretem a manikűrjeidet, mert mind olyan egyedi. Nem tudom, hogy van hozzájuk türelmed :D "

"Szeretem a maniaid, igényesen dolgozol, de szeretnék tőled több személyes bejegyzést, hogy jobban megismerhessünk. :)"

 "Imádom a kreálmányaidat, főleg a glittereseket. :D Sok inspirációt kapok tőled. Nagyon tetszenek a mintáid, ötleteid. :) több személyes jellegű bejegyzést is szívesen olvasnék, mindig szeretem megismerni a körmök, sminkek viselőjét:))"


Több hozzászólásban is szerepelt,hogy személyes jellegű bejegyzés is látnátok nálam,
Ígérem lesz olyan is,mert örülök,hogy kíváncsiak vagytok rám!:)

Elnézést,ha valakit nem raktam ki,de rengeteg sok hozzászólást kaptam!


Még egy kis érdekesség.
Az eddigi eredmény amit szeretnétek látni tőlem.:)


Mit látnátok szívesen az oldalamon még?

ombre1523%
akril1523%
step by step2844%
Egyéb69%


Azt hiszem megérett egy step by step bejegyzés is.;)
Dolgozom rajta!



KÖSZÖNÖM NEKTEK!


15 megjegyzés:

  1. aa, de nagyon fog örülni a nyertes. :D a kis tökök nagyon édesek :DD

    VálaszTörlés
  2. Oda vagyok a Catrice lakkokért, bár még csak egy van, hiszen nincs a közelben bolt! Hátha kedvez nekem a szerencse... :D

    VálaszTörlés
  3. Hát a két catrice lakk...áhh :D alig várom,hogy sorsolj...:D hátha :D:D

    VálaszTörlés
  4. Jaj csajok örülök,hogy tetszenek az ajándékok.:)

    VálaszTörlés
  5. de jók jó ajándékok a matricák lakkok <3 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Próbáltam vegyesen válogatni,hogy valami közülük elnyerje majd a nyertes tetszését.

      Törlés
  6. Beautiful colour!! I love them!

    Xoxo!

    VálaszTörlés
  7. De szép nyeremények :))

    VálaszTörlés
  8. Mennyi szépség *_* nagyon klassz ez a csomag! Köszönjük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,már nem sokat kell izgulni..Jövő hét végén sorsolok:D

      Törlés