2013. december 26., csütörtök

Karácsony Nálam Képekben


Nem tudom ti,hogy vagytok vele,de nekem nagyon gyorsan telnek az ünnepek.
Hoztam pár képet a fenyőnkről.
Szerettem volna több képet készíteni,de annyira sűrű volt a program,
hogy elfelejtettem fényképezőt vinni a szüleimhez
és a párom szüleihez..:(
Ugyanis mi ott töltöttük az ünnepeket.

De azért a mi fánkat megörökítettem nektek.
Nézzétek.


Még díszítés nélkül..
Ilyen pici világítós fenyőnk van.
Helyhiányában csak ez fér el.:)



Itt már díszek pompájában.:)


A szoba a fenyő körül feldíszítve..

Kedvenc díszeim:

Egy fenyős gyertya.


Angyalka dísz.


Mézeskalácsház gyertya.


Angyalkás szaloncukrok.

Végül a fán lévő angyalkáim:






Mindenkitől általában angyalkás díszt kapok és nem bánom,mert szeretem őket.:)

Remélem ezzel kis betekintést kaptatok az én itthoni karácsonyi díszítésemről.




16 megjegyzés:

  1. wow nagyon szép :) hát a szaloncukorért most nagyon irigyellek :D úgy hiányzik :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hangulatos bejegyzés lett :))

    VálaszTörlés
  3. De jó, nagyon tetszik a fa is és a szoba egyéb díszei is. Igazi karácsonyi hangulat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,de azért jó lenne egy kicsit nagyobb hely.:D

      Törlés
  4. Nagyon hangulatos képek :) Olyan kis arany csillámos angyalkánk nekünk is van ^^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon bánatom hogy nem kaptunk karamellás szaloncukrot. :D De azért a marcipános is jó volt. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nálunk csak zselés volt,mert mi azt szeretjük. Édesség meg amúgy is van bőven ilyenkor.:D

      Törlés
  6. Gyönyörű a fád! :) Az angyalkákról nem is beszélve! *.* Én meg rájöttem, hogy nekem egy angyalkás díszem sincs. :O Ezt naagyon gyorsan pótolnom kell. :)
    A mézeskalács gyertyáról meg első látásra meg nem mondtam volna, hogy az gyertya és nem valódi mézeskalácsházikó.^^

    VálaszTörlés
  7. Köszi szépen!
    Nekem rengeteg angyalkám van,nincs is itt mindegyik még..:)

    VálaszTörlés