2013. december 30., hétfő

Variációk Újévre~3.


Harmadik bejegyzésemhez is elérkeztem az Újévi manikűrök témában.
Most egy szürke-ezüst manikűrt hoztam el nektek.




Tehát szürke alapot festettem a körmeimre.


Majd az essence ezüst díszítő lakkjával a körmöm sarkaiból
 vonalakat húztam.


A gyűrűs ujjamon ezt ellentétesen tettem meg.
Majd követ tettem a mintára,ahonnan a csíkok indulnak ki.
Végül az essence másik díszítőjével ami multi csillámos és nem fed annyira,
vonalakat húztam még a csíkok közé.


Közelebbi kép.


Felhasznált lakkok:

-Miss sporty 425 szürke
-Essence 03 silver surfer
-Essence 10 more than silver

Szerintem ezüst kiegészítőkhöz nagyon jó kis manikűr.:)
Nektek mi a véleményetek a maniról?




6 megjegyzés:

  1. Micsoda tüzijáték! :))) Imádom! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Nagyon látványos! Szép manikűr :))

    VálaszTörlés
  3. Ez a 425-ös nagyon univerzális darab! Kiválóan mutatnak rajta a díszítések, ez is tökéletes lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Igen,nagyon szeretem ezt a szürke lakkot,jól illik hozzá minden díszítés.:)

      Törlés