2014. július 3., csütörtök

H.GY.M.28./Heti Gyors Manikűr/ Pink-Holo


Ma ismét a megszokott heti manikűrömmel jelentkezem.


Most egy régebbi pink színű essie szerzeményemmel festettem ki a körmeimet.
A gyűrűs ujjamra a color club sötét holo lakkja került,
majd ezzel a lakkal pöttyöket tettem a többi körmömre díszítésként.

Nagyon nehéz volt ezt a lakkot lefotóznom,
valahogy,vagy túl világos lett a kép,vagy a pink lakk színét nem adta vissza.
Talán ezen a következő képen mondanám,hogy a legjobban hasonít.












Felhasznált lakkok:

-Color club - 994.Beyon
-Essie - Fancy delancy

Tetszik nektek ez a pink-sötét holo kombináció?



16 megjegyzés:

  1. nagyon szuper mani lett
    ez a cc nagyon szép a pink mellett mégszebb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,szerintem is jól kiegészíti egymást a két lakk!:)

      Törlés
  2. De jól néz ki, ez a CC lakk még jobban kiemeli a pink lakk erős színét, szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök,hogy tetszik ez a párosítás!:)

      Törlés
  3. Nagyon jó a koncepció. :) Bár egy világosabb ezüstös holo lakkal még jobban tetszene nyáron. :3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép az essie lakk, honnan szerezted be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Még kiárusítás alatt vettem a Belgrád rakparton van egy üzlet ahol lehetett venni akcióban Essie lakkokat.Nem tudom,hogy van-e még nekik,mert nekem azt mondták nem fognak további termékeket kapni ezért árusítanak ki.

      Törlés