2014. április 3., csütörtök

Moyra Vivid Sand ~ 716. Green Light TESZT



Nem tudtam megállni,ki kellett próbálnom... ;)


Igaz,hogy még egy lakk hátra van a Gel Look lakkokból amit tesztelésre kaptam,
de nagyon kíváncsi voltam az Vivid Sand lakkra ami a Moyra újdonsága.



Ezeket a színeket kaptam most tesztelésre:


Elsőnek a neon zöld lakkot választottam közkívánatra.:)
Nagyon élénk színe van,mondhatom bátorság kell hozzá,hogy viseljük.



Borzasztóan nehéz volt fotózni ezt a színt.
Neon és még rikító zöld is.
Szerintem nem kell ecsetelnem annak aki próbálta már fotózni a neon lakkokat.
Igyekeztem minél jobb képeket kiválogatni ami tükrözi a valóságot.

Apró csillámok vannak a lakkban,ami felkenés után nem igazán látszik,
inkább csak fényesebbé teszi a lakk felületét.
Vékony ecsettel rendelkezik ez a lakk is.
Felkenés közben már lathatóak a kis szemcsék amik a lakkban találhatóak
és száradás után sandos hatást adnak a manikűrnek.

Rendkívül gyorsan szárad ez a lakk is,mint az már megszokott ezeknél a típusú lakkoknál.
Két rétegben nagyon jól egyenletesen fed és könnyű volt festeni.

De nézzétek a végeredményt.











Tudom kicsit sokkoló a szín..
De nekem nagyon bejön,bár önmagában nem hiszem,hogy fogom viselni,
de manikűr készítésénél jó kis kiegészítő lehet.

Nektek,hogy tetszik ez a lakk?
Melyik színre lennétek kíváncsiak a legközelebbi alkalommal?



18 megjegyzés:

  1. vaaaaaa!!! imádom!!! szerintem nyárra simán jóó magában is :) fú, ezt tuti muszáj lesz megszereznem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Azt hiszem sokkal bevállalósabb vagy nálam.:) Nekem még szoknom kell ezt a színt.:)

      Törlés
  2. sokkoló? dehogyis!!! nekem ez a lakk kell. :D Azért is merrt imádom a neon lakkokat,szerintem borzasztóan jó ötlet volt a neon sand lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jó ötlet volt a Moyrától,hogy előrukkolt ezekkel a neon sand lakokkal.:)

      Törlés
  3. Tetszik! Szerintem is simán hordható teljes pompájában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem kicsit erős szín,de lehet bevállalom majd egyszer.:D

      Törlés
  4. Nekem ez sok, viszont a jobb oldali barack(?) színűre nagyon kíváncsi vagyok. Megtennéd, hogy őt teszteled legközelebb? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze az nekem is nagyon bejövős szín.:D Akkor az lesz a következő.:)

      Törlés
  5. fantasztikus, tuti az összeset beszerzem! :)

    VálaszTörlés
  6. Beleégett a retinámba. :D A két szélső nagyon tetszik. :) Kíváncsian várom majd azokról is a képeket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksi.:) A jobb oldalival kezdem majd,azt már más is kérte,meg engem is érdekel.:D

      Törlés
  7. Hűha! *.*
    Az első 3 kell, főleg ez, mivel a neonzöld a kedvencem a neonok közűl. Mind ékszerben, ruuhában imádom! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem akkor szerezd be.Nagyon intenzív neon zöld!:)

      Törlés
  8. Nekem nagyon tetszik, hogy meglovagolta a nyári neon-vonalat a gyártó, pláne hogy még sand lakk is - minden elismerésem! :) És nekem sem túl sok, sőőőt! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik neked!
      Igen,szerintem is jó ötlet volt a neon vonal a sand lakkoknál a Moyra részéről!:)

      Törlés