2014. április 12., szombat

Horoszkópos Kihívás Csillagjegyek ~ 10. Bak



A mai csillagjegy a Bak.
Kicsit későn készültem el ezzel a témával,mivel betegeskedtem a napokban.

Ezért kicsit egyszerűbbre is sikerült ez a mani,
még nem vagyok teljesen jól,kicsit ledöntött a lábamról ez a megfázás...:(
De remélem azért tetszeni fog nektek.

Ehhez a témához a jegy színét a föld színei közül a barnát választottam,
valamint a drágakövét a borostyánt.

Három körmömre barna lakk került,másik kettőre pedig rezes szín.
Majd a lakkokra az essence night in vegas topperét kentem fel.
Így próbáltam megjeleníteni a manikűrben borostyánt.

Forrás: http://www.ezomania.hu/cikkek/horoszkopok/

A borostyán

Így sikerült a manikűröm.






Kipróbáltam matt verzióban is.
Nekem így jobban tetszik.







Felhasznált lakkok:

-Megan Miller - Ganache
-Essence magnetics - 08. love potion
-Essence special effect topper - 08.night in vegas
-Flormar matifing top-coat - 808.

Nektek mi a véleményetek erről a manikűrről?


A többiek munkái:




6 megjegyzés:

  1. Matt verzió brutális *-* mondjuk a fényes is tetszik, baromi jó lett ^_^ sok gyógy energiát küldök: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a dicséretet és az energiát is!:) Már gyógyuló félben vagyok.:D

      Törlés
  2. A matt nekem is jobban adja! Nagyon szép!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,nekem is jobban tetszik matton.
      Jó,hogy nem hagytam ki.:)

      Törlés
  3. Szép lett. Matton még jobb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök,hogy tetszik neked is!:)

      Törlés