2015. november 30., hétfő

A-England - Let Me In

Első kiszemelt lakkom a szerzeményekből az A-England Let Me In lett.


Nehéz volt dönteni melyik szépséggel kezdjem,végül így döntöttem és nem bántam meg.

Csodás finom holografikus lilás/bordós bógyószínű lakk.
Már egy rétegben is jól fed,szép fényesre szárad,
mint ahogy ezt a legtöbb A-Englad lakknál már tapasztaltam.

Én két vékony rétegben kentem fel és fedőlakkot festettem rá
a még jobb holo előcsalogatása miatt,meg nem is szoktam fedőlakk
nélkül a lakkokat hordani,valamint a minta felvitele előtt is
kötelezőnek tartom a manikűr elkészítéséhez.















Nekem nagyon tetszik ez a lakk,őszi és téli manikhoz is egyaránt el tudom képzelni.

Most egy virágos lepkés mintát választottam hozzá,
mert annyira nőiesnek,finomnak érzem ezt a lakkot,
hogy szerintem ez illik hozzá a leginkább.

A mintát erről a lemezről választottam.

Moyra 14. Moments

Fehér MdU lakkot használtam a virágok és a lepke felviteléhez,
úgy gondolom ez nagyon jó passzol a lakkhoz.
Nem fedi el teljesen a lakk felületét,de mégis egy még
elegánsabb hatást ad neki.
















Ti szeretitek az ilyen bogyószín lakkokat?
Remélem tetszik nektek a manikűr amit készítettem vele.



6 megjegyzés:

  1. Ahh, imádom ezt a manikűrt! Biztos meg fogom venni a lakkot, tényleg abszolút nőies lakk, kicsit lekvárszíne van, nagyon szeretem ezeket a színeket, magukban is mutatnak. Meg hát AE lakkmániás vagyok, mindig sajnálom lemosni ezeket a lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök,hogy tetszik a manikűr!:)
      Pont én is így vagyok velük.:) Nagyon örülök,hogy erre esett a választásom.Imádom a színét,hogy ilyen visszafogottan holografikus és nőcis lakk.:) Nekem is nagy kedvenceim az EA lakkok.:)

      Törlés