2015. november 29., vasárnap

Új szerzemények

Igen,igen én is beadtam a derekam.... :)


Mindig azt gondoltam,hogy nekem nem kellenek drága lakkok,indie márkák.
De mint blogger és lakkmániás,én sem tudtam ellenállni a kísértésnek.

Emlékszem nem is régen még azt mondogattam,
nekem nem tetszik egy Picture Polish lakk sem.
Most biztos sokan megbotránkoztok ezen a kijelentésen.
Valahogy nem fogtak meg,de ahogy egyre több swatchot 
és bejegyzést nézegettem róluk,egyre jobban biztos voltam benne,
hogy nekem is ki kell próbálnom ezeket a lakkokat.

Elérkezett az idő és itt vannak az első darabok a Picture Polish a Color by Llarowe 
és a Cirque colors lakkokból,amik a készletemet növelik ezentúl.
A-England lakkom már van ezeket már jól ismerem és szeretem is,
most ezekből is került hozzám még két szépség.

Félek,ha kipróbálom ezeket az új lakkokat nem lesz megállás. :D

A pénteki Black Friday keretében rendeltem meg a lakkokat a Naillandtól.

Gyorsan hozzám kerültek,mert a Westend standra kértem őket
 és már szombaton mehettem is értük.

Szerencsére még egy régi nyereményemből maradt 10% kedvezményem,
amit be tudtam váltani a két A-England lakkra,mert ezek már nem voltak
a webshopban,amikor rendeltem.

De nem is fűzök többet hozzá.
Itt vannak a szerzemények sorban.



Picture Polish


Mindkét lakkot blogger álmodta meg,szerintem csodásak.:)


LakoDom




Ez a lakk nagyon tetszik,bár azt olvastam sok helyen,hogy akár 3-4 rétegben fed,
de nem érdekel,nagyon megfogott a fehér lakkban lévő sok apró holografikus csillám.

Cherish




Mondhatnám azt is,hogy ez az előző lakk nude megfelelője.
Talán ebben a lakkban apróbbak,finomabbak a csillámok,de szerintem,hasonlóan elegáns.

A-England
Emily Bronte kollekció



Cathy




Na ezt a lakkot a legnehezebb leírni.
Fehéres vagy szürkés alap,apró holo csillámok egy kis kékes fény.
Valahogy ezt látom elsőre az üvegben.


Let Me In




Sötét piros bogyószín,sok sok holo csillámmal.
Körülbelül így tudnám leírni ezt a lakkot.:)


Cirque colors



Boudoir




Bordó/lila árnyalatú holografikus lakk.
A Naillandban jelenleg kapható színek közül ez fogott meg a legjobban.:)


Colors by Llarowe



The Mighty Red Baron




Csodás piros,világító holografikus lakk.
Ezt olvastam mindenhol és ezt is láttam a képeken.
Nagyon kíváncsi vagyok rá.:)


 Lake of the Pines




Ez a lakk csalóka nagyon az üvegben sokkal világosabbnak tűnik,
de igazából egy mély zöldes kékes lakk,elég nehéz eldönteni.
Fényviszonytól függően, mindig más és más színt lehet látni.
Pont ez tetszett meg benne.

Kicsit hosszúra sikeredett ez a bejegyzés,de nagyon izgatott vagyok.:)
Ti melyik lakkra lennétek kíváncsiak a leginkább?
Nagyon nehéz választanom.:)



14 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Én még tartom magam, félek, hogy sokba lenne nekem az új szerelem :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Na igen ez elég veszélyes szenvedély..Nem kis költségű hobbi.:)

      Törlés
  2. A LakoDom és a Let Me In nagyon tetszik, sajnos csak a Cathyt vettem meg. Nagyon nem látszik a kékes csillogás benne, inkább szürkéslila a színe. Azt hittem én is, hogy havas lesz a színe, és holos, de egyáltalán nem, Mdolla Ági mutatta a blogján, úgyhogy nem csalódtam :) Már többször felkentem. A Let Me Int megnézném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a PP lakkok a kedvencek,főleg,hogy szerintem bármivel kombinálhatóak. Szerintem jól kitudom majd használni őket. Igazából mindegyik lakk nagyon izgatottá tesz,mint mindig az új lakkok esetében.:) Igyekszem,majd a Let Me Int is minél előbb kipróbálni.:)

      Törlés
  3. Gyönyörű lakkocskák! :)
    Kíváncsian várom velük a manikűröket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy tetszenek. Igyekezni fogok kipróbálni őket.:)

      Törlés
  4. Sajnos a kísértés nagyon nagy, nehéz ellenállni a sok szép lakknak...saját tapasztalat :) A Lakodom fehér alappal tökéletes párosítás és nem kell 3-4 réteg és szebb is így. A piros CbL lakkért odavoltam meg vissza, meg is vettem, de nem nyújtotta azt az élményt, mint pl a Bridget....így eladtam. Az A-england lakkokat én is sokat nézegettem, voltak kosárban is...de még ellenállok a csábításuknak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,már van egy új képzeletbeli listám. :) A Bridgeten én is vacilláltam,hogy az vagy a CbL,lehet majd megveszem,nagyon tetszik az is.. Az A-Englandok nagy kedvenceim még mindig és nem csalódtam most sem.:)

      Törlés
  5. Engem most a két CBL hozott lázba. :) Kíváncsi leszek rajtad milyenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor,majd az lesz a következő.:) Engem is izgatnak.:)

      Törlés
  6. A két PP lakk tetszik legjobban, meg a világos A-England, télre is ezeket tudnám legjobban elképzelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezért vettem őket meg.:) Ez jutott eszembe nekem is,mikor válogattam,hogy téli lakknak szuperek lesznek.:)

      Törlés
  7. Mennyi szépség! A Cherish nálam is várólistás. :3 Kíváncsian várom, nálad hogy szuperál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszenek. Már készítettem vele manikűrt,nekem nagyon tetszik. Hamarosan kiteszem.:)

      Törlés