2015. november 4., szerda

ILNP - Maiden lane



Én is megfertőződtem és nem tudtam ellenállni az ILNP lakkoknak. 


Három lakkot be is szereztem és most a Maiden lane lakkra esett a választásom.
Igaz,hogy nincs most "holorengető"napsütéses idő,
de nekem akkor is tetszik,meg hála a csodás világításnak,
ami pótolja valamennyire a napsugarakat.
De azért nagyon kíváncsi leszek,hogy a napsütéses idő
mit hoz majd ki a lakkból,biztos fel fogom kenni amint kisüt a nap tavasszal.:)


Csodás ez a lakk.Én grafit szürkének mondanám,némi kékes hatást is látok benne,
 csodás multi holo csillogással.
Egy kicsit fémes hatást is érzek ránézve,de szerintem ebben a lakkban
sok mindent lehet látni,igazi kaméleon.
Imádom,szinte mindig más és más.:)

Itt láthatjátok az üveg fotózásakor is mind a három képen más színekben játszik.



Szerencsére az üvegben látható hatás a körmeimen sem marad el.



A lakk szépen két rétegben fed,gyorsan szárad.
Aki nem szereti az erős holo hatást annak nem ajánlanám,
mert ez a lakk brutálisan holos.:)













Nem szerettem volna teljesen elfedni ezt a csodás lakkot,
ezért ezt a mintát választottam a hehé lemezről.
Amihez a Konad fekete lakkját használtam.



Ilyen lett az elkészült manikűröm.













Kicsit sok kép lett,de nem tudtam választani,minden képen tetszett a lakk.
Amióta a körmeimen van folyamatosan nézegetem,hogy mennyiféle
színben pompázik,tényleg folyamatosan változik a színe.

Nektek,hogy tetszik ez a lakk?
Nekem imádat van!!!




14 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lakk, tényleg! *_* *_* A nyomdázást meg nagyon eltaláltad, először azt hittem, hogy sima blobbicure mani lett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Szerintem is gyönyörű ez a lakk! Tényleg nagyon hasonlít a blobbicure technikára a minta.:)

      Törlés
  2. Nagyon szép, tényleg kár lenne erre több nyomda :) Talán azért lesz még napsütéses idő ősszel, télen is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy gondoltam,hogy kár lenne elfedni a lakkot.:) Remélem én is,hogy lesz egy kis napsütés még.:)

      Törlés
  3. Csodaszép! Nagyon jó választás volt rá a nyomdaminta, ennél több nem is kell, nehogy eltakarja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Szerintem is pont elég ez a minta hozzá.:)

      Törlés
  4. Csodás lett a mani, gyönyörű ez a lakk! Mikor kicsiben láttam csak a képet, azt hittem, hogy bubbicure technikát alkalmztál. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök,hogy tetszik. Tényleg nagyon hasonlít a minta a blobbicure technikára. :)

      Törlés
  5. Ahh, de gyönyörű *.* Oda vagyok az ILNP lakkjaiért :)

    VálaszTörlés
  6. Én is azt hittem, hogy blobbicure! :D Trükkös nyomdázás :P Mindenesetre nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés