2013. június 3., hétfő

52 Week Nail Challenge~ 23.Nyár


Ez az egyik kedvencem ebből a kihívásból.:)
Már nagyon várom a nyarat,de valahogy nem akar eljönni.
De azért én igazi nyári hangulatot festettem a körmeimre.




 A hüvelyk ujjamra sárga lakkot festettem és virágokkal díszítettem.
Nyár,napsütés,virágok, illatok...


A mutató ujjamat citromsárga és narancssárga átmenettel festettem,
majd pálmafa és nap került rá.
Napsütés,naplemente,pálmafák...


Középső ujjamon szintén színátmenet,citromsárga-kék.
Napocskával és kagylóval.
Napsütéses tenger...


Gyűrűs ujjamon kék alap,kék csillám és kagylók.
Hűs tenger,csillogás,tengermélyi világ...


Végül a kis ujjamon kék alap kék csillámokkal.
Tenger,csillogás,felüdülés...


Hát összességében nekem ez jutott eszembe a nyárról.:)
Próbáltam mind illusztrálni a körmeimen.
Remélem sikerült is.;)

Felhasznált lakkok:

A H&M-ben vásárolt kis készletem egy része.


Valamint a matrica amit felhasználtam.:


Nektek,hogy tetszik?
Ugye elég jó kis nyárias,nyaralós manikűr lett?:)


A többiek munkái:

17 megjegyzés:

  1. Ez csodás lett, nagyon tetszik! Már csak a kinti világnak kellene legalább egy részét tükröznie, a sok felhő meg a hideg helyett :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,hát igen én is azt hittem előcsalogatom ezzel a nyarat,de nem jött össze.:D

      Törlés
  2. de szép lett! jöhetne egy fincsi koktél :D

    VálaszTörlés
  3. áá nagyon nagyon tetszik, tiszta nyári hangulat, tengerpart, napsütés :)

    VálaszTörlés
  4. ez gyönyörű lett!!tetszik! <3

    VálaszTörlés
  5. Máris elkapott a nyári hangulat^^ alig várom a nyaralást, a tengerpartot, a forró homokot:$. Vaaaaa*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon nyári hangulatom lett mikor festettem.:D

      Törlés
  6. Abszolut nyári szépséges a körmöd, csak kár hogy kint be van borulva: (

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam előcsalogatni a manival a jó időt,de nem jött össze...:D

      Törlés
  7. Ez eszméletlen brutál jó lett! =) Nagyon jó az összhatása.

    VálaszTörlés