2013. június 19., szerda

Dalszöveges Kihívás ~ 3."Kék ég és tenger"

Ismét eltelt két hét és elérkezett a 3. téma a kihívásban.
Nem szaporítom nagyon a szót,jönnek a képek.:)




A téma alapján csupa kék körmöt festettem.


 Alapnak világoskékkel festettem ki a körmöm.



 Majd a hüvelyk és a középső ujjamra felhőket festettem
az eget illusztrálva ezzel.


A mutató és a gyűrűs ujjamra pedig sötétebb kék és csillámos lakk került,
itt a tengert próbáltam megalkotni amint felcsapnak a hullámok.
A kis ujjamra pedig csak szimplán csillámokat festettem.
Ez akár lehet a tenger csillogása vagy a kék ég csillagokkal..


Közelebbi kép a művemről.:)


Felhasznált lakkok:

-essence twins 03. bonnie
-essence colour&go 127. I love bad boys
-kallos fehér díszítő lakk
-H&M kék csillámos lakk

A többiek munkái:




11 megjegyzés:

  1. Nagyon kis cuki lett a manikűröd! :)

    VálaszTörlés
  2. Cuki lett. =) Olyan szépek ezek a kék lakkok! =)

    VálaszTörlés
  3. nekem nagyon tetszik:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik! Amúgy ezeket rögtön lemosod ahogy kész és lefotózod,vagy még pár napig fent van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Az ilyen nagyon témához kötöttet általában,igen lemosom,de az egyszínű ,egyszerűbb mintákat fenn szoktam hagyni.:)

      Törlés