2013. június 1., szombat

Maybelline COLORAMA 189.


Előzőleg mint azt már írtam a Maybelline kiadott
 4 Neon lakkot limitált szériában.

Gondoltam kipróbálom az egyiket.
Én a pinket választottam.

Maybelline COLORAMA 189.



Itt jön a meglepetés.
Tényleg igaz,hogy egy fehér alapot kell alá festeni.
Meg is mutatom nektek miért.


Vaku nélkül
Első észrevételem,hogy valóban mattra szárad.
Itt az első képen két rétegben kentem fel a lakkot.
A mutató és a középső ujjamon fehér lakkot kentem alá.
A másik két ujjamon simán festettem fel a lakkot.


Vakuval
Nagyon nagy a különbség.
A simán felkent lakk inkább piros színű .
Nem hiába ajánlották a kihelyezés tálcáján,
hogy az intenzívebb színhatásért kenjünk alá fehér lakkot.


Vaku nélkül
Itt már fedőlakk is van a körmömön.
Nekem sokkal jobban tetszik így mint matton.



Vakuval
Nagyon nehéz volt fotózni,hogy visszaadja a kép
az igazi színeket,de mivel ilyen borús az idő
nem tudtam sajnos napfényben lefotózni.:(

Lámpa fénynél

Természetes fénynél


Még annyit hozzáfűznék,hogy a simán felkent rétegeknél látszik,hogy éppen csak elég a két réteg.
Picit átlátszik a körömvégem.De a fehér alappal ez nem probléma.:)

Normál ecsete van a lakknak,de ettől nem nehezebb festeni vele.
Az állaga is megfelelő,nem híg és nem túl sűrű.

Összességében meg vagyok elégedve vele. 
De én biztos csak fehér alappal fogom használni,
mert úgy jön ki az igazi neon színe.:)

Nektek mi a véleményetek?
Volt már hasonló lakkotok?


8 megjegyzés: